30 yasindayim bir kizim var 1 bucuk yasinda kizimin babasi ike ayrıyız o İstanbul'da yasiyor biz Eskisehir'de.. Evlenmeden önce benden hoslanan biri vardı arkadaşımın kocasının arkadasi cok efendi duzgun bir insandı ama bir sey hissetmiyordum, sonra gittim evlendim bosandim cocugum oldu Eskisehire gelsikce arkadas ortaminda gorustuk arada bir.
Bosandiktan sonra 6 aydır arkadasca goruruyoruz. Bi kac kez bazi seyler hissetsem de uzak durdum. En son bana evlenme teklifi etti 2 hafta önce, mutlu oluruz seni hep sevdim v. s konustu iyi bi insan asla kotu bir yaklasimini gormedim. Ama hayatında bir anne figuru var yani annesi cok zengin ondan para aliyor. Kiz kardesi var o da boşanmış biri bu acıdan problem yasamam gibi ama sonucta o hic evlenmemiş benim cocugum var , eski kocamla hep gorusmek zorundayim bilmiyorum moralim cok bozuk, kararsizim.. Eski eşimle cok zıtlaşıyorduk , cok alıngandı surekli tartişıyorduk hemen bunalıma girmis gibi davraniyordu net şu sorunumuz vardi diyemem şiddet, aldatma, kufur, hakaret hic olmadi ama evlensem cocuk icin sıkıntı cikarir mi bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer