Evliyim ve eşimle bir münasebet kurmak, yaşamak istemiyorum. Bunu nasıl atlatabilirim?

Yaklasık 5 senedır evliyim , soruda sordugum durumu yasıyorum ve sadece onu arkadas gibi görüyorum kaybetmekte istemıyorum asırı ıyı bir ınsan ama o konu da asırı geriliyorum nasıl çözebilirim bu durumu , ayrılık dogru bir karar mı olur
Evliyim ve eşimle bir münasebet kurmak, yaşamak istemiyorum. Bunu nasıl atlatabilirim?
Cevapla