Misafirliğe gittik, kadının çocuğuna koyduğu ismi eleştirdim kadın alındı haksız mıyım?

Kızının adını lina koymuş. Neymiş efendim araştırmış da hanımefendi, cennet meyvası anlamı taşıyormuş.. o yüzden lina ismini tercih etmiş. Ben çocuğun ismini ilk duyduğumda zaten bi sinirlendim.. hemen telefondan google dan baktım.. yani genelde en üstteki yorumlar en bilindik ve en onaylanmış yorumlardır google da bunu herkes az çok bilir bende baktım yani öyle bi anlam göremedim hatta farklı sitelere de baktım göremedim.. bende kadına yani bence çok güzel bi isim olmamış dedim.. yani cennet meyvası anlamı da taşımıyor dedim (iyice araştırdıktan sonra) -yaa.. desi -ama biz çok severek koyduk dedi.. bende dedim -hayırlısı olsun ne diyim dedim. Sağ ol dedi sustu.. ya ben böyle abidik gubidik isimler sevmiyorum yaaaa...

Yaa gir kızına ayşe koy bin kat daha iyi yaa lina dan lina ne avrupai bir isim bir kere lina.. ya geçen toprak ve kumsal koymuş kadın iki çocuğuna toprak ne be abi? İkisi de erkek yani insanlar tarafından arkadaşlar tarafından dalga geçilebilinirliği olan isimler veya hiçbir anlam taşımayan idimler konulmamalı çocuklara haksız mıyım yaa?

Misafirliğe gittik, kadının çocuğuna koyduğu ismi eleştirdim kadın alındı haksız mıyım?
Cevapla