Disarda emzirdim diye eşim tepki gösterdi sizce kim haklı?

Dün eşimle beraber esimin arkadasi ve onun esiyle buluştuk acik alanda bi kafeye oturduk. 3 aylık bebeğim var aglamaya basladi acıktığıni anladım zaten. Emzirmek için herhangi bi yer ya da bebek bakım odası vs yoktu. Eşime baktım sessizce emzirmem gerekiyor dedim. Kafasını salladı yani emzirme dercesine. Ama bebegimde çok ağlıyordu kıyamadım arkadaşımdan yardım alarak emzirdim bende. Eve gelince sinirlendi bir sürü erkeğin icinde nasıl emzirirsin mama verseydin bugünde. Ne olurdu felan dedi ama kendi sütüm varken neden mama vereyim ki? Doğru düzgünce mama vermiyorum vermekte istemiyorum. 3 aylık bebek için sağlıklı olan anne sutudur. Sizce kim haklı?
Disarda emzirdim diye eşim tepki gösterdi sizce kim haklı?
Cevapla