Eşimle kaynım yüzünden tartıştık kim haklı?

2 yıllık evliyiz. 6 aylık hamileyim. Kaynim üniversite okuyor bizde kalıyor. ( kayinvalidemler köyde yaşıyorlar ) bana hiç sorulmadan kayinvalidem eşime, kaynımdan için bi süre sizde kalsın demiş eşimde bisey diyememiş kabul etmiş. Bana söyledi kardeşim bir süre kalacak bizde diye bende sinirlendim neden annen emrivaki yapıyor sen niye bana danismadan kabul ediyorsun dedim. O anlık bi anda kabul ettim neyse kalsın bi süre idare edelim dedi. Ben niye idare etmek zorundayım ya. Kaynim Şu an bizde kalıyor. Eşim işe gidiyor. Kaynimla bazen tek kalıyoruz. Ne kadar esimin kardeşi de olsa rahatsız oluyorum. Sanki kendi evi gibi koltuğa yayiliyor. Kendi evimde rahat değilim resmen ya. Eşimle konuştum bu durumu bak hamileyim bi de rahat edemiyorum dedim. Ne yapayım ben kardeşim o benim diyor. Kim haklı sizce ya. Siz olsaniz kabul eder miydiniz 🤦‍♀️
Eşimle kaynım yüzünden tartıştık kim haklı?
Cevapla