Annem eşimle bizi yakaladı, açıklama yapmalı mıyım?

Haftasonu yasağında ablam eniştem ben ve eşim annemlerde kaldık, otururken sohbet baya sıkmaya başladı eşim de mesaj attı mutfağa gelsene diye o gitti ben de bir iki dakika sonra ben bi su içeyim dedim kalktım. Birkaç kez öpüştük sadece sonra bi anda ışık açıldı annem şaşkın şaşkın bize bakakaldı. Ben kucağından kalktım hemen eşim de oturduğu sandalyeden kalktı önce o gitti içeri sonra annem hiçbir şey söylemeyince ben de gittim bu sabah eve dönerken de annem hortlak görmüş gibi bakıyordu ama hiçbir şey söylemedi sizce konuyu açmam ya da özür falan dilemem gerekir mi? Çok utandım.
Annem eşimle bizi yakaladı, açıklama yapmalı mıyım?
Cevapla