Eşimin annesiyle bebeğin ismi mevzusundan dolayı kavga ettik, ne yapacağım?

24 yaşındayım.4 haftalık hamileyim. Daha bebeğin cinsiyeti bile belli değil. Dün akşam yemek masasında annesi diyorki kız olursa benım adım. Erkek olursa kocamın adı olacak. Bizde adet doğan bebek dedesinin veya babaannesinin adını alır dedi. Bende ilk defa duyuyorum çok saçmaymış dedim. Sonra kadın bana senin derdin çocuğun ismi değil bizim istediğimiz olacak ya o yüzden bozuluyorsun sana kalsa Alexander koyarsın dedi. Evet koyarım Alexander güzel isim dedim. Bu bebeğin annesi benim onunla ilgili bütün kararları ben veririm dedim. Söylenmeye başladı. O bebek bizimde evladımız bize danışacaksın kendi başına iş yapamazsın. Bebek oğlumdan oldu. Sen sadece taşıyorsun dedi. Masada bir gerginlik yaşadı eşimin babası sorun çıkarmadı ama annesi fena cadı bir kadın ne yapacağım?
Eşimin annesiyle bebeğin ismi mevzusundan dolayı kavga ettik, ne yapacağım?
Cevapla