Eşimin ailesi doğacak çocuğumun ismine karışıyor, ne yapmalıyım?

25 yaşındayım. Eşim 27 yaşında. 4 ay önce evlendik. 6 buçuk aylık hamileyim. Bebeğin cinsiyeti erkek. Eşimin ailesi ülkücü milliyetçi. Geleneksel aile yapıları var hep beraber iç içeler. Bizim aileden çok farklı benim annem babam ayrı. Kız kardeşim annem ben beraberiz. Dün eşimin ailesi Sabah kahvaltısına geldi oglunuzun ismi ne olacak diye sordular bende düşündüm Zeus koyucam dedim. Sonra eşim bana dönüp o ne biçim isim türk isimi koyucaz dedi. Ben Zeus diyince zaten masada babası annesi kardeşi dedesi hepsi garip garip baktı. Bende çocuk benim çocuğum bırakın da ben karar veriyim dogurucak olan benim 6 buçuk aydır karnımda taşıyorum dedim. Sonra eşimin dedesi bana dönüp kızım biz Türk ve Müslüman bir aileyiz bu tür isimler bizim kültürümüze uygun değil güzel bir öz Türkçe bir isim seçebilirsiniz dedi onaylıyormus gibi yaptım ama sırf olay büyümesin diye uzatmadim ama kararlıyım Zeus koyacağım. Sizce haklı değil miyim çocuğun annesi sonuçta benim?
Eşimin ailesi doğacak çocuğumun ismine karışıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla