İlk çocuğumun ismini eşim babasının adını koydu karışmadım simdi 2. ye hamileyim kaynın ben koycam diyor cok sinirleniyorum napcam?

Eşimde birsey demiyor ya kendi koyacakmış ya abisi nefret ediyorum hepsinden cirkeflik yapabilen biri de değilim

İlk çocuğumun ismini eşim babasının adını koydu karışmadım simdi 2. ye hamileyim kaynın ben koycam diyor cok sinirleniyorum napcam?
Cevapla