Eşimle bebeğimizin ismi konusunda kavga ettik. Yemin ettim. Bebeği aldırmalı mıyım?

Benim ismim Efsa eşimin Bertuğ. İsimlerimiz böyle ben 1.5 aylık hamileyim illa ki tutturdu doğacak bebeğimize annesinin babasının ismini verecekmiş. Ben Eliz ismini vermeyi istiyordum. Erkek olursa da Barlas. Kavga ettik. Bende istemiyorum Allah aşkına küçücük bebeğe Eşref diye isim mi konur Hatice diye isim mi kaldı. Kavga sırasında "Yemin ederim gerekirse aldırırım bu bebeğe o isimlerden koymam" dedim. O da "Sen istemesen de istemesen de ne aldırabilirsin ne de isme karışabilirsin" dedi evden çıktı gitti daha da gelmedi. Ben buna bir ders vermek istiyorum yapamam zannediyor aldıramam zannediyor. Aldırmak istiyorum. Aldırmalı mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Sinir ettiniz beni bu gidişle ben aldıramadan sinirden gidecek bebek. Bu arada size inat aldırmazsam adam değilim yok onun canı varmış yok yapamazmışım insan bile değil o aldırırım zorunda değilim her konuya karışmayın iyi geceler
Eşimle bebeğimizin ismi konusunda kavga ettik. Yemin ettim. Bebeği aldırmalı mıyım?
Cevapla