Eşim kızımızla hiç ilgilenmiyor, her şeyini ben karşılıyorum. Babalık sadece sevmek mi?

Benim 3 aylik kizim var, her seyini ben karsiliyorum bezini mamasini kiyafetlerine hepsini, doktoruna ben götürüyorum.
Kocam sadece seviyor. Simdiye kadar ne bez aldi ne mama ne de oyuncak, ne bi doktor muaynesine geliyor, disarda cocuga oyuncak gösterdigimde ‚ah bakmiyor bile‘ diyor almamak icin.
Kizim geceleri iyi uyuyor bir kac saat uyanmaz, gecen gün ona bakabilirmisin diye sordum arkadasima gitcektim, kendisi evlencek son kez bütün kizlarla oturup sohbet edecektik. O da sadece baby Phone dan kizimi izlicekti. Yapamam PlayStation oynicam dedi cok zoruma gitti..
Sizce babalik sadece sevmekle bitiyor mu?
Eşim kızımızla hiç ilgilenmiyor, her şeyini ben karşılıyorum. Babalık sadece sevmek mi?
Cevapla