AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
154Cevap
evliliğine hiç kimseyi karıştırmamak en iyisi onun kararı eşinizlen size ait
daha gençiz sonra yaparız şu an için başka planlarımız var diyebilirsin
şu an kendimi anneliye hazır hissetmiyorum. Diyebilirsiniz
Benim çocuğum olmuyor kısırım ben de. Bir daha sormazlar
Ne zaman istiyorsanız o zaman yapın yaş avantajınız varsa. Bende 2 yıl sonra yaptım.
Kismet diyip tebessüm edin çok yakınınız değilse özel olarak konuşmaniza gerek yok.
Sipariş verdik kargonun gelmesini bekliyoruz diyin 😇
Buna siz ikiniz karar verin 31 yaşında çocuk sahibi oldum.
Kendi hayatın kendi özgür iraden kimsenin lafıyla bir şey yapma üzülen sen olursun
Bizim milleti bu konuda asla eğitemezsin. Üstüne vazife olmayan şeylere karışmaya bayılırlar
Kısmetse olur bu hayat şartlarında şimdilik çocuk düşünmüyoruz dersiniz.
Leylekler Afrika'ya göç etti yaza belki dersin 🤣
Onların ben kafasını $ik€yim. Maddi durumum yok de.
Kendi hür iradeni kullan kimseye de hesap verecek durumda değilsin
Millet bir sey demeden rahat edemez zaten.
Niye takiyon ki bu kadar
İstemek ayrı bir dert istememek ayrı bir dert insanoğlunun ağzı torba değil ki büzesin kimin ne dediğini takacak kadar ömrümüz uzun değil zaten boşverin gitsin en azından boşvermeye çalışın
Bu durumda basım ağrıyor da diyemezsin mevsimi gelmedi de geç annem
Kocişim istemiyor ben eşine itaat eden bir kadınım de 🤣
Müsaadenle yatak odama da ben karar vereyim de. Direkt susturucu 😂🤣
Ya da şey de çok isteklisin hangi gün hangi saat yapalım sana hangisi uygun? ahahahahah bu da susturucu olur 🤣🤣
Size ne ben sizin yatak odanıza giriyor muyum de 🙄🙄
bu tip insanlara bende sevmiyorum evliyim çocuğum yok ama bi konuda haklılık payları var çocuk evliliği ayakta tutuyor, çcocuk yapmayan her 10 çiften dokuzu boşanıyor maalesef
Sen kendi bildiğini yap, soranlara olur yaparız de geç kendi bildiğinden de şaşma.
Ben de yapmayi düşünmüyorum açıkcası, doğurup eline veririm geri almam de
bu tip insanlara bende sevmiyorum evliyim çocuğum yok ama bi konuda haklılık payları var çocuk evliliği ayakta tutuyor, çcocuk yapmayan her 10 çiften dokuzu boşanıyor maalesef
Siz benim yerime yapın de. Onlara ne ya Allah Allah
Cocugumuz olmuyor doktorlar bakiyir bakalim falan de. Cok ustune varmazlar.. kstiyormussun ama olmuyormus gibi yap sssunlar. Aoyleyenlere de dogarsa sen bakacaksan yapayim de
Soranlara isine bak. Senmi bakicaksin seni ilgilendirmez hadsizlik stme haddini bil de.
Cevabı çok basit
Çok çocuk istiyosanız siz yapın
Bitti bu kadar
Çocuğum olmuyor de. Bu sefer de tedavi için darlasınlar :D
Sizin kararınız tabi ancak zamanı gibi de, belki o yüzden sorup duruyorlardır.
Size ne de ya da bakacaksınız yapayım de onlar hep konuşur çocuk oluncada tek başıma bırakırlar...
Şakayla karışık "sen bakacaksan doğurayım" de
Siz mi büyüteceksiniz de ben ne zaman uygun görürsem o zaman yaparım de.
deniyoruz olmuyo deyip ağlamaya başla utancından kafasını nereye sokacağını bilemesinler
o Sorduğunda şu an ikimizde hazır değiliz de geç
şu an istemiyorum demek en sadesi. Isteyen zaten gider yapar kimseye soracak değil 😃
Direkt istemediğini ve onları ilgilendirmediğini söyle. Tersle!
Eğer bakacaksanız yapayım ben masrafları da bölüşürüz diyebilirsin şakayla karışık
Canım istemiyor de millet mi bakacak dırdır yapıyorlar
kendiniz ne karar verirseniz o olur. hazır değilsen yapma. kayınvalidene de bizim hayatımız dersin
istiyorsanız yapın bu kimseyi ilgilendirmez. bakacak olan yetiştirecek olan sizsiniz
O diyenlere güzel bir cevap varda neyse.. Sende onlara aynı baskıyı yap 2. 3. 4. 5. artık ne varsa
Morelimi bozan akraba ve çevremden uzak durdugun zaman çok mutlu oluyorsun. Denendi , onaylandı👍
Sizin kendi kararınız onlar sizi ilgilendirmez sizene de geç
Çocuk yap demeyin bir yıllık bebek masraflarını verin de
Yavv bu millet herşeye karsiyor dili uzanıyor ya valla çıldırıyorum deliyorum.. sormadiklari şey kalmıyor..
Soran olursa bu eşimle benim aramda bir konu de..
çoçuk yapmayın beni evlatlık alın zamandan ve paradan kazanırsınız ben evede bakarım
İstemediğini dile getirmene rağmen aynı şeyleri papağan gibi tekrar ediyorlar ise cevap verme...
yani 2 yıl bence iyi bir ara bir düşünülmeli derim
Her akşam sabah yapıyoruz olmuyor de 😝 garantiye almak için 3 posta falan atıyor aslan kocam de 😂
Ne zaman istersen o zaman yap. Millete cvp vermek zorunda değilsin
Yapma kocan eskorta gidiyor mu disarda başkalarıyla cilveleşiyor mu sevgilisi var mi tam gozlemle sonra çocuk yap
o kadar çok istiyolarsa kendileri yapsınlar ne die senin işine karışıyolar ki
Dünya nüfusu olmuş 8 milyar. Çocuğa gerek yok yaşayın hayatınızı. Herkes doğurmak zorunda değil.
Tek çocuğu olan arkadaşımın aklına sokmuştum bu olayı eşi 2 ciye hamile eşi , arkadaşım 34 eşi 40 yani kadın adamdan 6 sene büyüktü
Önce evlenmiyon mu derler sonra çocuk yapmiyon mu derler ikinci çocuk düşünüyormusunuz derler, derlerde derler çevre baskısı böyle bir şey, en güzeli çevreni değiştirmek yapabiliyorsan
-önce karı koca birlikte zaman geçirmek istiyoruz. birlikte gezmek görmek istediğimiz yerler var. zamanı geldiğinde tabiki yapacağız. ay yerim seni bizi düşünürmüş :))
Bu senin hayatın onların ne dediklerini kafa
Takma seni. bir düzenin var bu hayatı sen yaşayacaksin onlar değil sıkıntıyı sen çekiceksin onlar degil sen kendi bildiğini oku hayatını yaşa 🥰
Doğum ve diğer bakım ücretlerini sen karşıla hemen doğururum de
Not Peşin para ama :D
Allah hayırlı zamanda versin isteyen herkese versin falan de
Böyle sorular sorulmasını doğru bulmuyorum de
Çok istiyorsanız siz doğurun de ve iletişimi kes. Ne kadar ciddi olduğunu anlarlar.