Konuştuğum bir çocuk var iki aydır evlilik anlamıyla görüşüyoruz çocuk da melek gibi eminim ondan. Fakat sorun şu ki?

Ben mat öğretmenim iyi de kazanıyorum ama o esnaf okumamış. Benim ailemin durumu çok iyi bana ev araba verdiler ikisi de lüks. Ama çocuğun evi falan da yok ve ailesinin durumu kötü. Arkadaşlarım herkes bana olmaz diyor git daha iyisini bul diyorlar annem bile dün bana bari evi olsaydı ne biriktirmiş bu yaşa kadar dedi.

Artık bunlar yüzünden ne yapacağımı bilmiyorum sizce ne yapmalı mıyım?

Konuştuğum bir çocuk var iki aydır evlilik anlamıyla görüşüyoruz çocuk da melek gibi eminim ondan. Fakat sorun şu ki?
Cevapla