Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! 1 yaşına girecek çocuklara doğum günü yapılmalı mı yapılmamalı mı?
Gereksiz olduğunu düşünen var mı? Kaç yaşında yapılır peki gereksiz düşünenler için.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bence yapılmalı yani güzel bir anı olur
Bence gereksiz en az 6 ya da 7 yaş aralığında yapılmalı
Her şeyin ilki güzel ve özeldir. Bu da onun ilk yaşı. Bence kutlanmalı tabii ki
Biz yaptık yeğenime gereksiz değil o minik tombik kızın yüzündeki gülümseme bana yeter
Dogum günleri bana genel olarak gereksiz gelir ve 1 yasina girecek cocuga daha sacma o cocuk ne anlar o yasta dogum gününden
İlk yaş olduğu için yapılabilir. Ondan sonrası gereksiz benim için.
Bence yapılmalı evin neşesi olduğu gösterilmeli, o gün bırakın da biraz simarsin :))
1 yaşındaki çocuk: Ben bu gün doğmuşum çok mutluyum yeyyy
Bence yapılmalı, çünkü kutlayacağınız ilk yaşı olacak
Yapmam derim ben ama kesin yaparım
Müslümansa doğum günü zaten kutlanmaz.
Yapılmalı
Bence gerekli yaaaa
Ne gerek var bence saçma
Yapılmalı
bence gereksiz