belirli bir yaşa gelince doğum gününü kutlamayı bırakır mıydınız yoksa "ben bırakamam, kutlamaya devam ederim" mi dersiniz? 


Ömrüm yettiğince kutlarım, bir pasta ve 1 2 güzel söz söylemek benden bir şey eksiltmez ne de olsa, hayırlı bir evlat olduğu sürece geçerli bu arada 😂
Her sene kutlardım. Benimde kutlamışlar her seneye ait fotografım var. Bence güzel bir his yavrum da yaşasın isterdim ✨
Her zaman kutlarım eksik hissetmesini istemiyorum.
Ben valla ömrüm yettikçe kutlarım 🎂🎈 İlla parti, süslü püslü masa olmak zorunda değil; bazen sadece sevdiği bir pasta, küçük bir hediye, belki birlikte sinema… Yeter ki “iyi ki doğmuşsun” hissini alsın. Çocuğun yaşı büyür, annelik hevesi hiç büyümez 😄👩👧👦
Cevap
8Cevap
Her zaman kutlarım prensesimi
belki prenstir 🤴🏻 sjdhf
kız olsun sdfds
hadi inş sjdhf
Her zaman kutlanmalı, ama doğum günü partilerine çok sıcak bakmıyorum 1, 2 defa yapılabilir.
Her yaşta sevdiklerimin doğumgününü kutlarım kaç yaşında olursa olsunlar.
ben erkek olduğum içim çocuk doğuramıyorum mpreg evreninde yaşasak keşke
Ölene kadar kutlarım.
En fazla 12 yaşına kadar
Ben yaşadığım sürece her yıl
Ömrüm boyunca her yaşını
Ömrüm yettiği kadar
Aklım erdikçe hep kutlarım
Hep kutlarim, benim icin hep degerli olur cunku
Hep kutlarız bence
Sonsuz yaş haha
18 yaşına kadar
Ölene dek
Her yaşında
Her yaşında
Her yaşında
Kutlamam boş işler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?