Bebeklere yapılan şaşaalı 1 yaş doğum günü partileri sizce yapılmalı mı?

Bebeklere yapılan şaşaalı 1 yaş doğum günü partileri sizce yapılmalı mı?

Herkesin görüşüne saygı duyuyorum. Tabii ki isteyen ve heves eden yapabilir. Ama ben bu kadar şaşaalı olmasını doğru bulmuyorum. Yapılsa bile daha sade ve de çocuklara hitap eden bir doğum günü olması daha iyi olur bana göre. Kendim aile arasında kutlamayı tercih ederim.
Bebeklere yapılan şaşaalı 1 yaş doğum günü partileri sizce yapılmalı mı?
Cevapla