6 yıllık evliyiz ve çocuk düşünmüyoruz. Çocuksuz çift olmak garip mi, aile dediğin çocukla mı olur?

Bence garip değil ama sizin fikrinizi de almak istedim. Çocuk istemiyoruz. İkimiz de çocuk bakabilecek karakterde insanlar değiliz. Evde 2 kedimiz var yetiyor da artıyor bile. Senelerce ona bağımlı kalmak cidden ı ıh yani. Maddi olarak da yetebileceğimizi sanmıyorum. Ha bakar mıyız madden, bakarız. Ama her altına bez takıp ağzına iki süt koymakla da çocuk "bakılır" mı bilmem, bence bakılmaz.

Evet garip, aileyi aile yapan çocuktur.
Garip değil, birbirini seven bir çift varsa aile budur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
6 yıllık evliyiz ve çocuk düşünmüyoruz. Çocuksuz çift olmak garip mi, aile dediğin çocukla mı olur?
Cevapla