6 aylık evliyim, şimdilik çocuk istemiyoruz ama yaşıtlarım evli ve çocukları var. Sürekli siz de düşünün diyorlar, ne diyeceğim?

maalesef moralim de bozuluyor.
İnsanlar niye bu kadar kötü ya.
Belki çocukları olmuyodur belki çocuk hasreti çekiyodur.
Arkadaşlar gerçekten böyle zamanlarda moralim bozuluyo hatta ağlıyorum.
Ne yapacağım ben ya!
Hiç kimsenin çocuğuna maşallah da yazamıyoruz artık Allahın belaları!
Maşallah yazmasak kıskanıyo derler hadi yazdık, sizde düşünün ya, ben memnunum halimden evde tıkılmaktan, gezememekten, en iyi arkadaşım çocuğum derler.
Ya herkes sizin gibi olmak zorunda mı?
Herkes çocuk doğurmak zorunda mı?
Sizin doğurduğunuz çocuklara yetemeyecek bir anne olacağınızı da iyi biliyoruz, cahilsiniz, kültürsüzsünüz desek biz kötü olacağız.
Onlar koca arayışındayken ben üniversite okuyordum, atanmaya çalışıyordum, neden evlenmiyosun bulamıyor musun evlenecek insan, konuştuğun insanla ciddi düşünmek, evlenmek zorundasın derlerdi, aynı zihniyet...
6 aylık evliyim, şimdilik çocuk istemiyoruz ama yaşıtlarım evli ve çocukları var. Sürekli siz de düşünün diyorlar, ne diyeceğim?
Cevapla