21 yaşında, evli ve hamileyim. Sizce çok mu acele etmişim yoksa iyi mi yapmışım?

selamlar bir bucuk senelik evliyim 21 yasındaym suanda da 4 bucuk aylik hamileyim sizce acele mi etmişim bazen kendi kendime naptın sen diyorum?

21 yaşında, evli ve hamileyim. Sizce çok mu acele etmişim yoksa iyi mi yapmışım?
Cevapla