Yaşım 33 yakında 34 olacak. sizce evliliğe geç kaldığımı düşünüp acele mi etmeliyim yoksa biraz daha flört mü etmeliyim?

sakalım bile beyazlamaya başladı. beğenen olmaz diye korkmaya da başladım. elim yüzüm düzgün ortalamanın bi tık üstünde bi yakışıklılığım olduğunu düşünüyorum. fakat flört etmekten keyif alıyorum. biri ile sevgili olmasamda o heyecanlı ilişkinin yeni hali beni daha cezbediyor. sizce evlilik yoluna girmek için görücü usulu olur başka türlü olur birine ciddi ilişki maksatlı tanışma yapayım mı

Yaşım 33 yakında 34 olacak. sizce evliliğe geç kaldığımı düşünüp acele mi etmeliyim yoksa biraz daha flört mü etmeliyim?
Cevapla