O çocukla aynı evde kalmanız, onu büyütmeniz gerekecek.. 🙄

O çocukla aynı evde kalmanız, onu büyütmeniz gerekecek.. 🙄

Görseldeki kız çocuğu çooook şeker, yirim. Soruya gelirsek, imkanım varsa yapabilirim, yapmayı isterim. Bir çocuğu sevmem için biyolojik babası olmam gerekmiyor.
Evet tabiki düzenli bir hayatım var çocuk sorumluluğunu almış ve çocuk psikolojisinden anlayan biriyim kendi çocuklarım büyüyünce sağlığım elverirse evlatlık almayı düşünürüm
Tabikidee ilerde eğer eşim ve çocuklarım kabul ederse evlat edinmek istiyorum
Seve seve büyütürüm kendi ayakları üzerinde durabileceği güne kadar
İnşaAllah
Teşekkür ederim EİG için
Cevap
11Cevap
Tabi ki severdim
🙏🏻🌸
Hemde nasıl isterim. Tam.2 senedir her yerde evlat edinmek için kız bebek arıyorum.. sevgiyle aile ortamında büyütmek için.
İmkanım varsa evet yoksa devlet kurumlarıyla iletişim halinde olurum yardım için.
Bir düzenim olsa seve seve hem de..
Ama lütfen kız çocuğu olsun
Elimden gelen ne olursa yaparım. Hem ev arkadaşı olmus olur bana.
Çocuk düşünmüyorum, ama daha doğru ailenin yanında kalmasını sağlarım. Çocuk düşünecek olsam kendim evlat edinirdim
Çok isterim ama yapamam.
Evet yaparım ve yapıyorum.
Teşekkür ederim ☺️
Çocuk istemiyorum bu büyük bir sorumluluk..
Sanki öyle bir durumun içindesin
Görseldeki çocuk mu yoksa ppdeki çocuk mu?
Çok iyi yaptın 👏 , evli msn?
Ederim tabikide elimden geldigince
Yapabileceğimi sanmıyorum
Olabilir tabiki
🥰 :)
Tabiki
Neden olmasın :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?