Kayınvalidenizin Veya başka birinin yanında çocuğunuzu emzirirmisiniz?

Ben çok utanırım o yüzden sizede sormak istedim ben çok utangaç olduğum için kimsenin yanında yapamam kocam hariç 😅
Kayınvalidenizin Veya başka birinin yanında çocuğunuzu emzirirmisiniz?
Cevapla