2 ay önce eski esimin eşi vefat etti bebekleri vardi 8aylık su an ve benimde bebegim olduğu için ben kendi sütümden verdim (eski eşim rica etmisti) kadının kendi ailesi de bir şey demedi bu duruma ve bugün bana tuhaf bir teklifte bulundular annelik yapar mısın bebeğe dediler o an çok şaşırdım ve sadece bunun doğru olmadığını ama bir şey gerektiğinde yapabileceğimi soyledim
kadının ailesi zaten kızlarını sevmiyormuş evlendiği adamdan dolayı (eski esim) bu sebeple bebeği de istemiyorlar
şu anki eşim büyütelim ben sorun çıkarmam sadece eski eşini istemiyorum bu evde kendi bebegine gelir arada bakar dedi..
o kadar değişti ki hayatım ne yapacağımı bilmiyorum bu bebeği bırakamam eski eşim zaten sorunlu ama kararsizim bu zamana kadar tüm planlarımı kendi bebegim ve eski eşimden olan çocuğum için yaptım maddi açıdan su an için zorlanmam ama bunun geleceği eğitimi var
siz olsanız ne yapardınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer