Yaşı büyük diye almadım ama napacam?

Çocuk bakmak gerçekten zor iş öz kızımı çok seviyorum canımı veririm ama bide 4.5 yaşında üvey kızım var çok masraflı herşeyi istiyor kendi kızıma ne alsam bende istiyorum diyor bugün baya kızdım ona ağladı sesi kesildi uzaktan ağlıyor sadece neymiş sindirella bebek istiyormuş kocaman çocuk napsın bebeği

Yaşı büyük diye almadım ama napacam?
Cevapla