Benden 10 yas birine asik oldum.. Bu sizce dogrumu? Fazla degilmi?

Arkadaslar,

bi suredir hoslandigim asik oldugum adamla konusmaya basladimm. Ama kendisi benden 10 yas buyuk. Buyuzden ondan cok czkiniyorum ona acilmaktan. Kendisi henuz beni gercek hayatta gormedi hatta resimde bile dogru duzgun gormedi. Ama onu okadar seviyorumki anlatamamm.. neyapmamm lazim? Sizce 10 yas fazlami yoksa?

ben 22 o 32

Benden 10 yas birine asik oldum.. Bu sizce dogrumu? Fazla degilmi?
Cevapla