Niye büyük memeli yaratılmadım ki neden sahip değilim bari orta boy olsaydı?

Memeliler çok şanslı şimdi benim yaşım büyüyünce para biriktirip ona silikon taktırmakla uğraşmak zorunda kalacağım:(

Ohooo çok şanslısınız siz

Niye büyük memeli yaratılmadım ki neden sahip değilim bari orta boy olsaydı?
Cevapla