Yakışıklı ve uzun boylu olsam böyle olmazdı değil mi? O zaman belki şimdi kırk beşinci sevgilimi yapmıştım değil mi?

Tipsizim boyum kısa diye kızlar beni görünce Covid 19 mikrobu görmüş gibi yolunu değişiyor dünyada son erkek ben kalsam insan soyunun tükenmesine razı olacağını söylüyor. Tipsizim boyum kısa diye beni kimse sevmez kime teklif etsem sen kimsin be hoduk aynadan haberin yok mu el aynası vereyim kullan gottumun ikizi der reddeder beni kendine mi layık gördün diyip hayata küser. Topukları kıçına vura vura ardına bakmadan kaçar. Ama yakışıklı uzun boylu olsam böyle olmazdı herkes bana hayran olurdu değil mi şimdi kırk beşinci sevgilimi yapmış hatta belki üç beş tane çocuk sahibi olmuştum değil mi?
Yakışıklı ve uzun boylu olsam böyle olmazdı değil mi? O zaman belki şimdi kırk beşinci sevgilimi yapmıştım değil mi?
Cevapla