AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Bakabilen yapsın ne diyelim gerçi bakamayanda yapıyor :)
O insanlardan biri benim🖐️
Yapacak bir şey yok Allah'a emanetler artık
Bu mantiga gore 2. dunya savasi sirasinda soyumuzun sopumuzun kurumasi gerekiyodu
Napsın adam dünya kaynakları bitiyor diye soyunu mu devam ettirmesin 😂
Peygamber efendimizin sünnetini işlemek için yapılıyor
Her çocuk rızkıyla gelir bu bir.
Sen de birgün öleceksin, neden yaşamaya gayret ediyorsun?
Müslüman olanlar , Allah'ın rızka kefil olduğunun bilincinde olduğu ve inandığı için, bunları dert edinmiyorlar
Öncelikle ben de müslümanım ama bir soru sormak istiyorum rızk veriliyorsa neden afrika da çocuklar açlıktan ölüyor? Bak gayet basit bir soru bu
Allah, her canlıya yetecek kadar havasını verdiği gibi, o canlının hayatının devam edeceği kadar bir rızkı da verir. Ancak, Allah'ın verdiği bu rızkı, bazı zalimler onların ellerinden alıp ölmesine sebep olabilir. Bu durumda o canlı rızıksızlıktan değil, ona verilen rızıktan mahrum edildiği için vefat etmiştir, buna sebep olan da katil olmuştur.
Nitekim Peygamber Efendimiz (asm), “Bir kadının, bir kediyi hapsedip açlıktan ölmesine neden olduğu için cehennemlik olduğunu" haber vermiştir. (bk. Buhâri, Bed’ü’l–Halk 17; Müslim, Birr 151)
Demek ki, bir canlının rızkına engel olup onun ölmesine neden olmak, o canlının rızkı olmadığından değil, ona verilen rızka engel olunduğu içindir.
Şu halde, Allah'ın verdiği rızkı, Bediüzzaman'ın da dediği gibi, "Ya Avrupa kafir zalimleri veya Asya münafıkları, desiseleriyle ya çalar veya gasbediyor.” (Lem'alar, On Yedinci Lem'a, Yedinci Nota) Böylece, elinden rızkı alınan o canlı da vefat ediyor.
Özetle, Afrika gibi yerlerde açlıktan vefat edenler, rızıksızlıktan değil, Allah’ın onlara yer altından ve yer üstünden gönderdiği nice zenginliklerin ve diğer rızıkların, zalimler tarafından alınmasından dolayıdır.
Ve Bu tür sorular, Allah’ı doğru tanıyamamaktan kaynaklanıyor. Her nefis kendi alemine göre bir ilah modeli çiziyor. Elbette bu ilah modeliyle kainatı ve varlıkların yaratılış gayelerini anlamak mümkün değildir.
Biz, Allah’ın bize kendisini nasıl tanıttığına bakmamız lazım. Yoksa bu soruya tatmin edici cevap verilse, nefis ve şeytan başka soruları onun önüne getirecektir. Çünkü Allah insanın en büyük düşmanının şeytan olduğunu bildiriyor. O, insanları Allah’tan uzaklaştırmak için akla gelmez yollara başvurmaktadır.
Şimdi ırkçı düşüncelerimden ve soykırımdan bahsedem. Anladınız ama siz.
Bu kadar düşünme bence bisekilde yaşanıyor hayat keyif almazsan kafayı yersin
İşte senin gibi bilinçlilik düzeyi yüksek insanlar yapmayınca ortalık mal kaynıyor.
KS'de yakın zamanda gördüğüm en mantıklı soru 😂👏🏻👏🏻 snkskd
Şu dünya düzenin de çocuğuna yapacağın en büyük iyilik onu hiç yapmamaktır.
Rızkı Allah veriyor. Senin sıkıntı yapmana gerek yok.
Düşüncesiz , hayalperest, vurdum duymaz , kendini geliştirmeyen , cahil cühela , bencil insanların kendi hayalleri arzuları için yaptıkları bir cinayet bence bu
Batan gemiye birini daha ekliyorlar. Biz istemezmiyiz isterdik ama bu haksızlığı hakettiklerini düşünmüyorum. Maddi anlamda güçlü olan kişiler çocuk yapma kararı alıyorsa sadece para yetmez bir çocuğu tamamlamak birey yapmak için. Kıçına güvenen yapsın ama görüyorum ki hep bir eksik hep bir hata yazık günah.
Çok güzel yazmışsın 👏
@met96 teşekkür ederim biz hep aydınlanır aydınlatırız
Evli kişinin çocuk istemesi, şartlar ne olsun gayet normal.
valla yerden göğe kadar haklısın zeki insanlar gene 1 tane yapıyo ama nerde cahil cühela warsa en az 3 tane yapıyo
Kendimiz daha dogru durust yasayamiyoruz bide cocukmu bakacaz
banane ben çocuğum olsun isterim. 2 tane, 1 kız 1 erkek. 2 kızda olabilir
Güzel kadınlar yapıyor, siz yapmayın.. Bu şekilde Dünyayı kurtaralım 😇
herkesin şartları ve imkanları bir değil. Zengine o dediklerim 500 sene sonra da sorun olmayacak 5 sene sonra da.
Zamanın ne getireceği belli değil ama planlı olmak lazım her zaman.
Şu çinliler komple marsa gitse dünya ferahlar yeminle nasıl bir üreme mekanızması var bunların kendilerini kılanlıyorlarmı napıyorlar.
Evlenince çocuk yapmayıp kimi sevecez herkes ister bebeği olsun büyütsün
2 sene çocuk yapmam çocuğun masraflarını biriktirip öyle çocuk yaparım en azından 20 bin TL masrafı var 2 yaşına kadar en az
Allaha şükür biriktirdiğim para üç kuşak altıma kadar yeter o yüzden evlenip çoçuk yapmayı çok istiyorum.
Adnan ziyagilmisin niye
Ne yani burada neye böbürleniyon paran varsa kendine Aw
@ByPaTr0n Gece gece küfür ettirme kendine uza
@ByPaTr0n dimi wjsjsj
@Görkem92 farketmez başkan et Nolacak ki allah kitap diyon Küfür Diyon necisin
@Gerigelenmektupx Heralde
Onu Suriyelilere söyle adamlar savaş ortasında 10 tane çocuk yapıyor ahahjd şrfszler emil gibi çoğalıyor
Enik gibi*
Aynen her gün biraz daha deliriyoruz heralde bi içgüdü çocuk yapmak
Orta 1 biyoloji dersi. Erkeğin spermi ile kadının yumurtasının birleşmesi ile
En başından beri aynı sekilde yapılıyor anlatayım mi hshhs
Çocuk nasıl yapılıyor diye mi sormuşum sence bir daha oku istersen. Önnce okuduklarımızı anlayalım sonra da linç ederiz bence.
Öyle anlık bir zevkle işi pişiriyorlar sonra çocuk kimin umurunda gelsin mutsuz nesil
Daha fazla katıldığım bir soru daha görmedim, ağzına sağlık.
Kadının 43 tane çocuğu varmış o bile hayatta kaldıysa hele hele fakir bir ülkede hicbirseyden korkma
ben cocuk istemem yoruldum zaten bide onlarla mı uğraşıcam adam 4. cü diyor bide
Bakıyoruz ki aramıza yeni cahiller katılmış
~İlber Ortaylı
Gerçekten birçok şey kötüye gidiyor. Obezite çoğalıyor, erken yaşta hastalıklar çoğalıyor, kıyamet alametleri gerçekleşiyor, küresel ısınma ve kirlilik artıyor,..
Çocuk bereketi ile gelir bacım ben 5 tane yapacam yavan yaşik büyür onlar 😂😂😂
😂😂
Cok zengin olmadıgım muddet yapmıcam. Onların ki biraz bencıllık farklılık arıyolar çocuk yapıyorlar işte
Aklı fikri üremekte olan cahil kesim yapıyor.
Ben korkarım bu devirde çocuk bakmak zor
Kimse yasak koymadığına göre yapmaya devam yani
Bencil olmak bunu gerektiriyor çünkü
Bu boktan kötü insanlarla dolu dünyaya çocuk mu getirilir mk
çünkü xx ve xy kromozomlu olmak bunu gerektirir
Dünyada kaynaklar azalmıyor kirleniyor.
bu yüzden göçebe hayat sürücem
Yapacak bişi yok çocuk sevenler çok Türkiye'de 👍
Ohoo sen ona bakarsan millet uckurına ip baglasın
her şey güzel olur merak etme
Seks yaparak olabilir
Biyolojik saat bebeğim
tek bildiklerini zevk
o yazanları direk sorudan görüş kaldır ya da engelle
Dünya üremek üstüne kurulmuş
Bilim dünyası çaresiz
Haklısın yaşasın doğum kontrol hapı
Her canlı türünü devam ettirmelidir
Saçma sapan bir düşünce kusura bakma ama
Utanmıyor yapıyorlar.
Yapıp yapıp sokağa salan var hâlâ
Yığın üremesi son sürat devam ediyor
Bilincsiz insanlar iste.. nolcak
evlenen direkt çocuk yapıyo bende şaşkınım 😮