Çocuğumuza koyacağımız ismi çocuğuna koymuş, eşine söylemeli miyim?

Birlikteyken bunun hayalini kurardık hep, bu konu hakkında şakalaşırdık. Sonra bazı şeyler uymadı ayrıldık ama ara ara hep iletişimde kaldık. Evlendi ve bana yazmaya devam etti yine sık sık olmasa da arada bir halimi hatrımı soruyordu. Dün yine yazdı, çocuğu olmuş ve ismini söylediğinde anlık kaynar sular başıma indi. Böyle bir şey yapması normal mi? Bir yandan sinirliyim bir yandan üzülüyorum.
Çocuğumuza koyacağımız ismi çocuğuna koymuş, eşine söylemeli miyim?
Cevapla