Eşimin ailesi bebeğime kendi istedikleri isim ile hitap ediyor?

Arkadaşlar merhaba 4 aylık hamileyim bi erkek bebeğim olacağını öğrendim. Eşim ve esimin ailesi doğmamış bebeğe ölen oğullarının ismi ile hitap ediyorlar bana sen ne düşünürsün senin fikrin ne ismi bu olsun mu bile demediler. Bu durum sinirimi bozuyor ölen oğullarının iki tane erkek evladı var onlar ileride kendileri koyar babalarının isimlerini ben bu ismi koymak istemiyorum dedim eşime oda iki isimli olsun o zaman diyor. Ben kişinin isminin kaderine çekeceğine inanıyorum ve asla istemiyorum bu ismi. Kirmak istemiyorum kimseyi ama bir fikrimi bile sormamalari iyice zoruma gitmeye başladı ne yapmam lazım.

Eşimin ailesi bebeğime kendi istedikleri isim ile hitap ediyor?
Cevapla