Eşimin annesi doğacak çocuğuma kendi ismini koydurmak istiyor?

22 yaşında üniversite öğrencisiyim. Sevgilimden hamile kalınca evlenme durumunda kaldım. şu an 4 aylık kız bebeğine hamileyim. Benim annem babam ayrı tek çocuğum. şu an eşimin ailesiyle aynı apartmanda yaşıyoruz. Dün akşam yemeğinde eşimin ailesi isim olarak ne düşünüyorsunuz dedi. Benim kendi ismim Ece kızım içinde düşündüğüm isim Lara. Lara olacak dediğimde eşimin annesi bizde doğacak çocuk kız ise babannenin erkek ise dedesinin adını alır dedi. Bende o sizde geçerli bizde öyle bir durum yok dedim. Lara ismini hiç beğenmediler. Eşime kaş göz yaptım. Tamam bir isim için germeyelim birbirimizi diyip politik davrandı. Sinir oldum kadına. Kendi ismi olacakmış. Bak sen. Bu kadın ne yapmaya çalışıyor?
Eşimin annesi doğacak çocuğuma kendi ismini koydurmak istiyor?
Cevapla