Eşim doğacak çocuğumuzun adını kendisi seçmek istiyor ve bu yüzden tartıştık ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ben çocuğumun adını kendim düşündüm bişeyler ama eşim ısrarla ayla diyor ve ( eyla ) diye okuyor yani çocuğa eyla diye hitap edeceğiz bir de ve şu an hamileyim eşime hayır dememe rağmen eyla eyle diye diye üzerime geldi ve kavga ettim arabada oturuyorum eve gitmedim gelmek istemiyorum dedim yani tamam gel hayatım düşünürüz de demiyor hem beni sinir ediyor hemde tamam sen otur arabada diyor haksız mıyım sizce gereksiz mi tepki verdim

Eşim doğacak çocuğumuzun adını kendisi seçmek istiyor ve bu yüzden tartıştık ne yapmalıyım?
Cevapla