Kürtaj yaptırmasaydım 4 aylık çocuğum olacaktı, pişmanlık yaşıyorum, bunalıma girdim. Benim gibi hisseden oldu mu?

Aranızda kürtaj yaptıran var mı, siz de aynı düşünceleri hissettiniz mi yoksa ben mi öyle hissediyorum?
Kürtaj yaptırmasaydım 4 aylık çocuğum olacaktı, pişmanlık yaşıyorum, bunalıma girdim. Benim gibi hisseden oldu mu?
Cevapla