Bebegimi aldırdım çok pişmanım doğsaydı hayatım nasıl olurdu merak ediyorum?

Hayatımda tek bir adam sevdim ve kizligimi da yıllarımı da ona verdim ve bir hata yaptık çocuk olduğunu ogrendim hamile olunca ailemin yzuune bakamaz oldum vijdan yaptım ve ailemde hiç bir zaman istemiyordu konuştuğum oğlanı agzi bozuk kisiiligi yok falan vs diye ben anlamadım o dönem ama sonra iş ciddiye bindi önce test yaptım onayladım doktora gittim evli degilm dedim onu hallederiz desede aileme nediyecegimi bilemedim zaten sevdiğim adam dediğim de bi halta yaramazmis o donem anladim ne oldugunu bana it gibi davranmaya basladi halbuki bebk istiyorum diyodu kendi bilerek yapti yapma korunalim dedigim halde sinir krizleri kıskançlık krizleri gecirtip her gun sozlu eziyet etti kuzum senden dogan sein gibi deli olur diye bana yuklenip durdu hakaret kufur en son ve 4 haftalik di karar verdim ve işi yodky doğru düzgün evide arabası da yok hiçbir şeyi yokken sevdim ben onu ama bebeğime güzel bi hayat veremezdim çok zorda kaldım günahını ayrı ona kıymak ayrı bi zulümdü benim için en son doktora gittim ve aldırdım o anı yaşamak icimi parçaladı bilen bilir acısını ama başka çarem yokdu şimdi dogsaydi 1 bucuk aylikdi sizce yanlış bi karar mı vermişim ben bazen aklıma geliyor acaba nasıl olurdu dogsaydi diyorum zoruma gidiyor ve çok günah işlemiş mi oldum lütfen yardım?
Güncellemeler
1 yıl
en önemlisi babamın bedduasından korktum iki yakamı bırakmazdı onu doğurup büyütmek herkezi herseyi bırakmak gitmek istedim ama cesaret edemedim
Bebegimi aldırdım çok pişmanım doğsaydı hayatım nasıl olurdu merak ediyorum?
Cevapla