
Çocuk seslerine alışsın yabancılık çekmesin diye mi getiriyorlar acaba? Sizce çocuklar kaç yaşında parka gitmeye hazır olurlar?

Sırf çocuğa iyi gelsin diye, çocuk seslerini duysun, alışssın, baksın edinsin diye götürürler..2 yaşından sonra götürülmesi şart. Çocuk enerjisini evde atamıyor..
Bizim buralarda ağaç bırakmadılar. Çocuk iki ağaç görsün biraz temiz hava alsın diye götürüyorlar genelde 🌝
Cevap
0Cevap
Dogdugunda bebek arabasıyla gidip yürüyüş yapıyordum hem bana iyi geliyordu hem ona. Uzun süre bebek arabasında gezdi.1 yaşından sonra düzenli götürmeye serbest bırakmaya başladım kendisi oynamaya başladı. Kontrol etmek zor oluyor ama çocukların sosyal olması için bu gerekli.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar