2-3 yaşındaki çocukların kreşlere veya ana okullarına verilmesi sizce doğru mudur?

Biz sokakta büyüdük, akşam ezanı okunmadan da eve girmezdik. Çocukluğumu doya doya yaşadım. Özel okullarda kreşlere eğitimde almadım, Bir kitap okuyacak kadar Almanca, ingilizce biliyorum. Nedir yani 3 yaşındaki çocuğun kreşlere verilme mantığı? Oturmasını kalkmasını öğrenecekmiş, yabancı dil eğitimi alacakmış, eee? yılda 20 bin TL de ödeme yapacakmışız? Sizin düşünceleriniz neler?
2-3 yaşındaki çocukların kreşlere veya ana okullarına verilmesi sizce doğru mudur?
Cevapla