AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
Babasını yine göster mahrum kalmasın. Adam için değil ama çocuğun için, o hak ediyor.
Böyle erkek var mı ya şok oldum şu an, umarım evladına muhtaç olacak kıvama gelir duyarsız herif.
Yinede göster çocuğu evladiniz belli bir yasa gelince durumu anlatin görüşüp görusmemek onun kararına kalsin
Görüşmesine izin verirsen ve ilerde babasının onu istemediğini öğrenirse senden nefret edebilir çocuk nasıl izin verirsin diye. İyi düşün
Simdiki sistem kocaya hak verir hakkı görmek die..
O halde bırak en ihtiyacn olduğu zamn hem de sonra da gün gelsn hak talep et
Görmesin..
Yapmış bir eşeklik diyeceğim ama eşekler bile yapmıyor. En azindansa görüşsünler sende bunu istiyorsun demekki
cocugun hakki evet ama adamin cocugu gormeye hakki yok. bos yere duzenini bozma cocuk buyuyup olayi anliyacak seviyeye gelince kendi versin karari.
Öyle kafana göre cocuğu alıp gidemessin diye biliyorum cünkü evlisin sonucta bosanırsan ancak gidebilirsin bence
Yeni karisindan çocuğu var mı görmesin bence istememiş adam şimdi gorupte napacak çok istiyorsa yeni karisindan doğacak olan çocuğu sevsin
Icimden kufredesim geliyo da neyse. Guzelim sen ne dersen o bu saatten sonra. Icinden ne geliyosa onu yap. Ne yaparsin haklisin
biyolojik olarak babası soyadını alacaksa istesede istemese de görecek :D ama şahsen bebek sevmiyorum böyle durumda ayrılırsam tanımamazlıktan gelirim
Bende olsam göstermezdim. boyle adamlarda baba oluyor ya şaşırıyorum
afadersin ama Biplersin bacım cocugu oezevenk insan evladinin2 yasina kadar girmek istemez mi yaa oezevenk sakin gostermeyin sakin 🤬🤬
Babasını görsün. Her ne kadar babalığı tartışılsa da, çocuğun psikolojisi için görmesi iyidir. Yine de bir uzmana sor, ona göre hareket et.
Böyle şeyleri duydukça sinirlerim tepeme çıkıyor tutarlı adam olun biraz
Çocuğu yapmakla ana baba olunmuyor. Bu adamda da bir "baba" profili göremedim. Sonuç olarak hiç gerek yok.
İki yaşında cocuk basını görsede bişe anlamaz ben olsam göstermrm genede sen bilirsin
İster istemez görmek zorunda sonuç olarak ikinizden olan bişey bu.
Vicdan azabı çekiyordur diye görmek istiyordur diye tahmin ediyorum.
senin eşini evire çevire zikmek lazım daha ne yavşaklıklar duyacazacaba bu hayatta awk
Yanı bi yöne niye görecek ayrılmış kaçmış zamanla görmek isteyebilir o zaman düşünülür
Bence söylemem bir bile hata bir ömür boyu çocuğunu olduğunu bile öğrenmemeli hak etmiyor çünkü
Bence hayır görmemeli ama çocuğunuz istiyor ise çok az olabilir.
Adam hata yapmış. Lakin suzin çocuğu babasına göstermemek gibi bir hakkınız yok.
Başkası yla evlenip çocuk yapacak sorumluk varmış ama nasıl bir karaktersizliktir bu 🤔
Görmeli. Kişisel mevzularınıza çocuğunu alet ediyorsan anneliğinden şüphe duymalısın
Haketmiyor böylesi ama çocuğa yazık be babasını bilsin çok zor babasızlik
Ben olsam bir kere gösterirdim ki ne kaybettiğini anlasın hıyar
Bir dahada göstermezdim
Görme hakki yok seni en zor zamanında yalnız bırakmış saçmalama gosterme ona.
Tamamda boşanma nedeni icin cok saçma bir bahane suphelendimi acaba
Hayır tabii ki git kendi hayatını kur boşver unutsun pislik
Hatalı olsun olmasın, görmeli. Çocuğun
için her şey.
Hayatta göstermem anasida babasida benim bu yasa kadar nerdeydi defolsun
Gösterme fransaya yerleş tertemiz bir sayfa açın çocuğunla
Sahip ciksaymis uckuruna madem istemiyordu beyin yoksunu
Bosver gösterme evlenirken zaten çocuk olacağı düşünülür ne saçma sey ya.
Böyle bir insana napacanki göstersen sana yazık göstermesen çocuğa
Görmeli ama bence şu an değil ileri de büyüyüp kendi istediğinde
pişman olmuş ama son pişmanlık fayda etmez sen kendi hayatını yaşa al çocuğu yurt dışına hayatınızı yaşayın boşverin onu zaten kendine yeni hayat kurmuş o
Böyle birşey gerçekten var ise gösterme ohh ne alâ mualla sen çek derdi sıkıntıyı cefayı tek başına büyüt o zamanlar neredeymiş? ilerde çocuğuna pedagog eşliğinde anlatırsın olanı biteni kendi karar verir görmek isterse çocuk babasını görür.
Göstermeme konusunda yasal yollara basvurmazsa gösterme tabi ne yapayım ben öyle babayı
Velayetten emin isen yolunu da çizmişsin adam da evli birleşme ihtimalin zaten yok gitmeden göster ama gösterince gitmesi sıkıntı olmasın yok babasız mı büyüsün yok babasını özler sıkıntıya sokarlar düşme bu durumlara
Bence bunu bir pedagoga danış biz göster ya da gösterme desek yalan olur iki yılda değişmez biri çocuğu bir kere görüp bırakırsa travmaya sokabilir
Şerefsiz 2 yıl sonramı aklına gelmiş baba oldu aklınız varsa göstermeyin pislik herif insan eşi hamile diye mutlu olur soy adını bile kendi soy adın koysaydın
2 yaşına kadar aklı nerdeymiş en sevilesi görülesi zamanlarında yanında olmayan insan şimdi yanında olsa ne yazar bence görmesine izin verme
Çok garip bir insan cidden baba yokluğunu çeken bir insanım bende küçüklükten kalma bazı anıları hala hatırlayıp üzülüyorum görüştür desem ayrı görüştürme desem ayrı bence bir pedagogla görüş en azından uzman bir görüş alırsın yinede son karar seninn
Sadece birkaç kerelik ise göstermemeni tavsiye ederim. Çünkü çocuk illa sonradan görmek isteyecektir. Sonra ısrarlar başlar lütfen barısın anne diye. Neyse bilgmi verdim ben gerisi senin kararına kalmış
Tabi ki göster bence babasınjn varlığını bilsin ama bence belli bir yaşa gelince de babasından soğutmadan yaptığı hatasını söyle ki suçu sende de aramasın çünkü babam niye gelmiyo babamdan niye ayırıyosun beni diyebilir
Eski eşin asla hak etmiyor görmeyi ama oğlunun da bir suçu yok babasız büyümek çok zor en azından oğlun için bunu yapmalısın
O aşağılık kocan haketmiyor ama bir çocuğun da babasız büyümeye hakkı yok
muhakkak soracak benim babam nerede, ne yapıyor diye
Naba kavramini 5 6 li yaslarda anlar ama bu yaslarda aliskanlik kazanir. Cocugunuz icin zor durum. Ama dogru dusunuyorsunuz. Fransaya gidince gorusemeyeceklerse buda baska bir zor durum.
@sonvurucu39 O kadar insanın içinde bu kadar aptalca bir yorumu yapan sadece sen varsın. O yüzden senin gibi boş birine daha fazla yorum yapmicam 😂
Bı yandan babası desemde gösterme kolayı seçip giderken iyi sen büyütünce e oğlum nerde.
akli basina yeni mi gelmis bir evlat dunyaya getirmissin dunyanin en mutlu adami olacakken kacmis su saatten sonrada baksin yoluna
O nasil bir kafaymis ya hamile diye ayrılıp daha sonra gormek mi istiyo
Mecbur görecek babasını ama hakkınızı alın. Babalık öyle kucağa alıp hoplatıp sevmek değil.
Aslında hıcbır turlu cocugu haketmıyor ama yuk cocugun omzuna bıncek sen yıne de goster cocugunu babasının kım oldugunu bılsın
görmemeli
Çok yazık.. o adam o çocuğu haketmiyor ama çocuk maalesef babasını tanımalı.
Çocuk öyle bir insanı (insan demeye dilim varmıyor) tanısa neeee tanımasa ne. Onu adamdan saymak bile trajikomik. Hatta çocuk onu tanırsa psikolojsi bozulur bile. O adamın içinde sevgi olsaydı zaten kadını bırakmazdı o halde.
Bende yaşadım gösterme zor gününde yanında olmayan çocuk iki yaşına gelmiş bez derdi bitti ağlaması bitti rahat zamanın, bu zamanı mı bulmus neredeydi, bence gösterme burnu baya sürtsun
O çocuk cağızın ne suçu var çok üzülüyorum böyle durumlara bende eşimi bi hatasından dolayı sevmiyorum ama çocuklarımın hatrına katlanıyorum büyümelerini bekliyorum