AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
Sen gerçekten çocuğun babası olduğunu mu düşünüyorsun onun
yahu nerden buluyorsunuz böyle adamları , siz kadınlara gerçekten çok şaşırıyorum , ayrıca o zaten seni aldatıyormuş, sizi o yılan kadın ayırmış haberin olsun :D
Bu ne saçmalık ya hayatımda ilk defa duydum niye evlenmiş o zaman
Çocuğunun mutluluğu değil mi önemli olan? Göstermelisin.
Gösterme. Yarın bir oğlunu elinden almak bile isteyebilir. Ne sanmış acaba evliliği. Şimdi de çocuğu olmadığı için pişman olmuştur. Belki de aklında başka planlar var.
Demek hamile okdugun icin ayrildi o yuzdense gormemeli
babasını cocugun ıcın gostermelısın haketmesede cocugun ılerde herkesın babası var benım nıye yok demesın uzakta olsa babasının golgesını hıssetsın
Adam kaliteli bir adam değil pisliğin teki benim babam gibi ama bunu çocuğun için yapman doğru olur bence göstermelisin bu onun hakkı
Tabiki görmemeli diyecektir herkes eşin haketmiyor ama peki çocugun o babasız büyümeyi hakediyor mu asıl soru bu
Hamile olduğunuz için sizden ayrılan birinin çocuğu görme gibi bir hakkı olamaz diye düşünüyorum
Sacinin telini gostermem asla
Şimdiye kasar nerdeymis boşver abla sen git fransaya mutlu hayatını yaşa o babasını oldugunu sanıyo ama bence babası falan degil
Yani bence hayır şu an yası kücük bide fransaya taşınıcaksan babasına alişirsa bide zor olur tercih senin ama Allah komaylık versin
Büyüklük sende kalsın iki gün sonra oğlun büyüdüğünde beni babama neden göstermedin diye hesap sormasından iyidir
O adam haketmiyor çocuğunu görmeyi. Ama babasız büyümek ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyorum. Bence görmeli ☹️
Babasının ne kadar puşt olduğunu mu görmeli? Evlenip ilişkiye girip çocuk oldu diye boşanıp tekrar farklı biriyle evlenen biri olduğunu mu öğrenmeli? Bence pek de gerekli değil. Ama tecrübe etmediğim için basit geliyor da olabilir
Ama ben o çocuk için dedim. Cidden babasız büyümek çok zor. Ben bunu çok iyi biliyorum. Çocuk daha çok küçük. Ciddi psikolojik sorunları olabilir büyüdüğünde. Ben yaşadım. Belki babam bunun gibi şerefsiz değildi ama en azından neyin ne olduğuna olgunluk çağlarına geldi mi gerçekleri söylesinler. Hiç bir çocuk babasız büyümeyi hak etmiyor...
Çok sıkıntılı konular. Allah kimseyi düşürmesin.
Amin 🤲
Eski eşinin belki hakkı olmadığını düşünebilirsin saygi duyulur ancak buna. Fakat bebeğin babasını hic gormeden buyumesi gibi bir hakki kimsenin yok
O bebek büyüyüp koca adam olup, babasının onu istemediğini ve bebek yüzünden ayrıldıklarını duyunca kesinlikle o adamı asla affetmez. Ben şahsen affetmem! Küçükken de bir zahmet görmeyi versin.
Affetmeyecekse babasiyla arasinda o ama hic gormek istemeyecegini merak etmeyecegini sanmam. Kisisel tahminler dusunceler bunlar elbette ve yine senin kararin olacak ama dogru mu degil mi iyi mi kötü mu olur bilemeyiz. Hayırlısı neyse o olsun Allah kolaylık versin sana da yavruna da hayırlısı ile buyutmeyi nasip etsin.
Ben olsam affetmem.
Hiç görmemesi daha iyi büyüyünce babasını hatırlıycak onu istiycem vs ya da adam dayanamayıp mahkeme açabilir ve sen fransaya yerleşemezsin.
Zaten çocuk aklı sardığı zaman onunla görüşmicektir giden gitmiştir allah yardımcınız olsun sağlıklı yaşar inşallah :)
Öyle bir adama hiç sokmam çocuğumun hayatına bari kafa karıştırmasın
Bence bunu aklı erince oğluna sor ayol
O görüşmek isterse görüşsün
hala ekrken bence önce düzenin kur güzelbir eğğitim ver ona
Ne vicdansız ınsanlar var ya biz mutlu edecek hatun bulamıyoruz..
Bence görmemeli. Baştan istemeyip ayrılmış. Aradan iki yıl geçmiş ve bence hakkı yok.
Ben olsam gosterirdim ama sadece bı kere dahası olmazdi
Karaktersiz yaw he böyle erkekleri hadım edeceksin ki çocuk yüzü görmesin
bence çocuğu göster eksik kalmasın sen görmek istemeye bilirsin belki ama çocuk görsün
onun baba gibi taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 7 sulalesine kayiyim ben
Eğer pişman olmuşsa gerçekten çocuğunu seviyorsa görmeli. r
Bence görmemeli. Buna hakki yok. O pisligin aklına 2 yıl sonra mi gelmiş
gosterme cocuk ilerde gormek isterse gorur. buna cocuk krar versin
Gösterme çocuk büyüyünce kendi görmek isterse görsün
Gösterme, hak etmiyor
O babası değil, ona gerçek bir baba bul.
Seni çocuğun için boşayan insana neden acıyosun...
Gösterme bence, ne karar versiyse cezasını çeksin.
Gösterme zor günde yanında değilmiş haketmiyor
Çok şey yazardım ama zaten yazmışlar
GÖSTERME
Ne diye evlenmiş o zaman
Nasıl bir insan ya. Çocuğun için görmeli.
Babası ama çok üzüldüm bu duruma
:/ başka bi yolu vardı bunun ne diye ayrıldıki
Görmesin ve bu durumu ona biraz büyüdüğün de anlat
ona ihtiyacın yoksa adını bile anma..
Baba haketmiyor ama çocuğun ihtiyacı var buna
Gösterme bence haketmiyor
Hayır gösterme. Sakın
Ben göstermiyorum karakteri bozuksa göstermemek daha iyi
aynen. tebrik ederim. karekteri sağlam olsa göster kafasında bir baba modeli oluşsun. inan cici baba bul ona daha iyi olur. karekter önemli. ahlak önemli
Evliyim ve oğlum eşimi baba biliyor ama hamdolsun çok iyiyiz
Sen Annesi çocuğuna göre hareket et
Kesinlikle çok doğru söylüyorsun
Vay arkadaş ya ne insanlar var
Hata yapsa da görmeye hakkı var
Göstermezdim ben olsam
Bence görmemeli, görmeye hakkı yok
Görmemeli hak etmiyor.
Allah hayirli eş versin
Kanunen görme hakkı var tabiki
Böyle don çocuğun tezini bile hak etmiyor
Sktrsn gtsn 🥰🥰😍
Ne biçim adamlar var yahu...
Ne olursa olsun babası işte, Nalet olası adalet
Saçmalama kesinlikle gösterme kovan kendisi