Merhaba arkadaşlar, sosyal medya o kadar derinine indi ki hayatımızın, her yaptığımız işi, hwr düştüğümüz durumu ya da her halimizi paylaşır olduk. Evet mutluluğu paylaşmak güzel birşey elbette, ancak bazı durumlar istisna tutulabilir mi sizce? Gebelik çok özel bir süreç, bu süreçte bazı anne adayları her hallerini sosyal medya üzerinden paylaşıyor, sizin buna bakış açınızı meeak ediyorum aslında? Siz olsanız paylasirmisiniz?
Hamilelik Döneminde Resim Paylaşmakla İlgili Ne Düşünüyorsunuz?
Yanlış buluyorum. Öncelikle, bana göre edepsizlik... Hamilelikte bebek güzelce korunur, göbek çıkartılarak fotoğraf atılmaz internet platformlarına. Onu da geç... Gereksiz... Sadece hamilelik zamanları değil bebeğin doğduğu zamanlar da paylaşılmamalı. O anlar o fotoğraflar anneye, aileye ait güzel anılar olmalı. Ne diyeyim...
Canı ne isterse yapar, göbek onun bebek onun. Özel bir süreç de değil, rahmi olan ve yumurtası döllenen her dişi doğurabiliyor biliyorsunuz. Bkz: Memeli canlılarda üreme
Ben paylaşırdım. Kendi profilinde tabi paylaşılabilir. Panolara reklam olarak verilmediği sürece de kimsenin bir şey söyleme hakkının olmadığını düşünüyorum.
Görüntü olarak bir estetiği yok ki ne diye paylaşıyorlar bence gösteriş yapmak için tamam fotoğraf çekebilirsin ama göbek açıp çekmek ne ya bence mahrem bir görüntü ve o şekilde paylaşılması yanlış
Bana tam tersi sevimsiz gelir ne güzel hamile kadın elbiseleri var cici cici onları giysinler daha masum ve tatlı olurlar diğer şekilde hamileliğin masumiyetini kaybediyorlar bu benim düşüncem çoğu kişi benim gibi düşünmüyor tabi
Aile yaşantılarını 7/24 paylaşanlara da karşıyım. Özel hayat diye bir şey var çünkü. Bebeğinin üstü çıplak paylaşıyor, bezlerken paylaşıyor, kocasıyla öpüşürken paylaşıyor gerek yok. Ortalık pedofili kaynıyor ben kimsenin kirli gözlerine çocuğumu mâl edemem... B
Çok basit ve bktan bir görüntü eskiden annelerimiz ninelerimiz cikmis karinlarini saklamaya çalışırdı bir büyüklerini falan görünce bunlara bak valla edepsizlik
Beni ilgilendirmez kiyas yaptım onlarda ayni şeyi yapsin demedim. ama gobek acip foto atmal nedir allah aşkına cidden annelik mevkisi bu kdr yerlere düşemezdi