Son yıllarda sosyal medyada hemen her hamile kadın eşiyle beraber hamilelik pozları veriyor. Kimine göre normal bir durum olarak kabul görürken, kimileri çok eleştiri yapıyor. Hamile kaldığınız zaman, sosyal medyada hamilelik pozu paylaşır mısınız? #gadasından sevgilerle 🤗
Hamile kaldığınız zaman, sosyal medyada hamilelik pozu paylaşır mısınız?
Böyle değil ama hamileyken 9. Ayımda tek başıma cekildigim bir kaç fotoğraf paylaşmıştım. Sosyal medyada fotoğraflar ölümsüz kalıyor diye sırf, hatıra olsun diye.
Ben günlük hayatta bile özel anılarımdan hiçbirini paylaşmaşmadım. Hamile olursam aynı şekilde devam eder diye düşünüyorum. Nazar değmesinden daha çok gösteriş gibi geliyor bana.(kendi düşüncem)
Gerek yok böyle biseye anne olabilen var olamayan var vs vb ben çok takıntılıyım böyle şeylere,,, resim çek anı olarak kalsın ,,,, milletin gözüne sokmaya gerek yok şahsi fikrim,,,
Hayır tabii ki. Nazar falan değer. İnsanlar nasıl cesaret ediyorlar hayret ediyorum.
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Esinle foto cekilirsin ama ozellike bak hamiliym pozlari verilmez. Benim bir tanidik vardi kapali biri esiyle hamile pozlari vermisti adamin eli kizin gobeginde cekilmis instaya koymus bana garip geldi. Belkide hazie degiliz bole seylere bilemiyorum
Özellikle hamilelik fotoğrafı atmam ama fotoğraf atıcaksamda "hamileyim karnımı saklıyım kimse görmesin" triplerine girmem doğal her zamanki gibi çeker atarım. Hamilelik doğal bir süreçtir. Süreci kimsenin gözüne sokmam ama köşe bucak da kaçmam.
Ben hiç vermedim kendi telefonumda bile yok öyle fotolar iki kez anne oldum şimdi üçüncü kez olucam halya foto çekmedim düşünüyorum çekeyim hatıra kalsın diye merak verdim şimdi
Wp profilime dahi kendi fotoğrafımı koyma gereği duymuyorum şahsen sosyal medya'ya eklediğim insanların hakkımda neyi gördükleri zihnimi meşgul eden bir durum değil
Tabiki paylasirim. Bence güzel bir şey. o anki mutluluğunu duuygularini seni seven merak eden onca insanla birden paylaşiyorsun bence paylasila bilinir.
hamile iken fotoğraf çektirip paylaşırım ama hamile pozu verip paylaşmak bana tuhaf geliyor. yapan yapsın.. bana ne. bizim zamanımız da geçti zaten devir başka artık. o nedenle eleştirmiyorum
Ben paylaşmam ama paylaşmak isteyeni de eleştirmem. Heyecanını ve mutluluğunu bu şekilde paylaşıyor olabilir bilemem ve yargılamam da sonuçta kendi profili, kendi hayatı, kendi kararı.
Asla asla dememeliyiz. Sevmiyorum öyle karnını ortaya çıkarıp poz verenleri. Ama hamile olunca belki de bambaşka bir ruh haline girip özenirdim ben de öyle birşeye. O yüzden bilemiyorum.
şu an bile çok paylaşım insanı değilim. O zaman da paylasacagimi dusunmuyorum. Özel hayatımdaki özel anlarıma zaten sevdiklerim yanımda olarak eşlik eder