Bebeğinizin fotoğraflarını sosyal medyaya atar mısınız? Ne kadarlık olunca atarsınız?

Bebeğinizin fotoğraflarını sosyal medyaya atar mısınız? Ne kadarlık olunca atarsınız?

#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Sosyal medya da mistik bi bağışıklık sistemi gerektiriyor. En naif, en savunmasız sürecinde bebekin tüm çakallardan korunması şart kesinlikle. Hayır bi de şöyle düşünelim: Kraliyet ailesinin çocukları belli bi yaşa gelene dek gösterilmez asla, şimdi her türlü görseli herkese sunulan bebek onlardan daha mı az kıymetli? Elbette ki hayır. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Cevap
4Cevap
Evet atarım birlikte çekildiğimiz fotoğrafları genelde mutlu olurum. :)
Atmam, çünkü o en kıymetlim olur. herkezde bayılıyo sanki iyiligimizi istemekden , göz var hasetlik fesatlık , görmesinler onlar bir tuşa basıp begenicek diye , onların kirli gözüne seremem en kıymetli mi.(cocugum yok ama bir olmuş gibi dusundum de😅
atarım 40 gün sonra ama öyle kolunu bacağını atmam yani kucağıma alırım bebikimi ve
“bakın sağda ki ben , solda ki “benim” benim bu benim yavrum bana ait!” diyerek hem de 😂😂😂😂😂😂
Sosyal medya hesabım herkese açık değilse olabilir. Nazar diye bir şey var sonuçta
Kızım doğduğunda sosyal medya kullanımı bu halde değildi o yüzden paylaşım yapmadım şimdi olsa yine yapmam
3-4 yaşına geldikten sonra belki. Gerçi genellikle kendi fotoğrafımızı da paylaşmıyorum.
Atmam ya ortalık sapık haset insanla dolu çocuğumu reklam etmem
Atmam nazar değer
Varsa hayır
Hayır atmam.
Atmam
Hayır atmam
Atmam, lüzumu yok.
Kesinlikle atmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?