AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
Ev hanımları diyeceğim de doğurandan çok babaannesi anneannesi bakıyor çocuklara doğurup ativeriyorlar zaten ellerine
Gerçekten "anne" olan çocuğuna iyi bakar çalışıyormuş, çalışmıyormuş birşey ifade etmez.
tabi ki ev hanımları daha iyi bakar. ama günümüz koşullarında tek maaşla geçinmek çok zor :(
içinde gerçkten annelik duygusu taşıyan çocuğuna en iyi bakar
Sağa sola bakıyorum çalışan kadınların çocukları çok daha iyi durumdalar. Evde duran kadın durdukça kafayı kırıyor çocuğunda kafa kırılıyor.
Çevremde rahat 10 aile var eşleri çalışmıyor. Yeminle eşi çalışan erkek çok daha mutlu, çocukları çok daha sağlıklı. Çalışmayan kadın sürekli temizlik, dedikodu, alışveriş ıvır zıvırla kafayı kırıyor. Adamın biri sırf eşim evde dursun çocuklara baksın çocuklar iyi büyüsün demiş eşini çalıştırtmamış şu an bakıyorum ne çocukları bir şeye benziyor ne de eşi, kafaları hep kırık... Benden size tavsiye çalışmayan kadınla evlenmeyin, evlendikten sonra çalışmasına da mani olmayın.
Ev kadınları tabiki... daha çok vakit ayirlar çocuklarına
Sanki 5 çocuğun var
@manisaliselo45 olmadığını nereden biliyorsun?
Ev hanımı sürekli evde olduğu için çocuğuyla ilgilenicek bol vakti olucak
Ev hanımı
Çalışan kadın sabah çıkıyor akşam geliyor ne kadar iyi bakabilir ki
bunlarla ilgisi yok karakterle titizlikle çocukları ne kadasr sevdiğiyle ilgili
Yani ev hanımı da çalışan da yoruluyor çocuğa yeterince vakit ayıramıyorlar bence ama gene de anneler o muhteşem canlılar herşeyi yapıyor onlara minnettarım
İstisnalar dışında bütün anneler çocuklarına iyi bakar. Ne çalışan kadınlar ne ev hanmları diye ayırt etme doğru değil. Anneler herşeyin en iyisini en dogrusunu yapar çocuklarına.
Anne annedir..
Calissada ev hanımida olsa öncülüğü çocuğu ve eşi olur..
İkisi de değil bu devirde değer verilmeyen 3 canlı var cocuklar kadınlar ve hayvanlar
Ev hanımlarında iş yorgunluğu olmayacağından ev hanımı derdim bu soruya
Kadın ve erkek birbirlerine yardımlaşarak bakarlarsa çalışırken de sorun olmaz
Calisan hanimlar da ev hanimlarida iyi bakar evlat bu keyfi bir aktivite değil bilincli kadin iyi bakar
içinde evlat sevgisi var ise her ikisi de iyi bakabilir
Bakmak isteuen her türlü bakar iyi bakamayan ev hanımları var çalışan güzel ilgilenen kadınlar var
Ev hanımı daha iyi bakar ama bu devirde çalışan kadın olmalı
Çalışan veya ev hanımı bilinçli, sevgisini veren ve çocuğunu düşünen her anne adayı iyi bakar.
Ikiside bakabilir isterse ama ev hanımı her an yanında olma şansına sahip tabiki...
Tabıkı ev hanımları cunku cocuna daha fazla zaman ayırır
Ev hanımı bir tık öndedir ama annelik hormonu da önemli bence, her annede eşit derecede değil
Sorumluluk sahibi olanlar daha iyi bakar. Ve gerçekten isteyerek doğurmuşsa tabi.
Ev hanımı, çalışan birisi hem evi hem işi düzgün tam anlamıyla yürütemez bence
Bence ev hanımı. Çalışan çocukları annelerine hasret büyüyor.
Calişan erkek mi yoksa ev erkegi mi daha cok iyi baka cocuğa? Illa polemik cikaricaksiniz dimi? Annem ev hanimi ve hic bir fark göremiyorum. Cocugun sanki umrumda ona kim baktiği. Yemegini, ihtiyaciğini karsiliyorsan, zaten seni umursamaz bile.
Cocuk kucukken calismayan kadin ama buyudukce calisan kadin
Ev hanimlari daha iyi bakar butun gun cocukla icli disli
Ev hanımı tabiki daha iyi bakar akşama kadar çalışıp akşam eve yorgun gelenmi iyi bakar yoksa akşama kadar zamanı boş olan amacı evini temiz tutan çocuklarını güzel yetiştirip daha mutlu aile olmasını isteyen birimi daha iyi bakar.
Kocasi baksik bir zahmet
Çalışmıyor oluşu iyi bakmak için fırsattır. Senin de dediğin gibi bakar demiyorum. Anneliği nasıl yaptığına bağlı.
Çocuk bakmak gibi de yapmak gibi de bir niyetim olmadı hiç.
Ama kendim açısından çalışmak gurur verici olandır.
Çalışma ya da evde oturmakla alakası yok, Zeki ve sabırlı insan her zaman iyi bakar
Çalışan kadın. Milyarder değilim sonuçta bu devirde.
İyi bakmak tartışılır da önemli olan kaliteli vakit geçirmek bence.
Çalışıp da çok iyi bakan var ev hanımı olup da ilgisiz olan bile var anneliğine göre değişir
Eğitimli ve merhametli kadın iyi bakar
Kültürsüz ve tahammülsüz olduktan sonra ev hanımı olsa ne yazar çalışsa ne yazar
Elbette her ikiside elinden geleni yapar yani bu çalışıyor veya ev hanımı diye ayırt edilmez annelik duygusu sonuçta👍🏻
Tabiki ev hanımı olan sürekli başında çocuğunun yanında çalışan zaten çalıştığı için zaman bile bulamaz çocuğuyla ilgilenmeye okadar ev hanımı kadar ilgilemezki yani
Çok mantıksız soru. Bence bir kadın oturup çocuğa bakmak için işini bırakmamalı
Çalışan kadın nasıl baksın çalışma saatlerinde başkasına bırakmak zorunda
Önemli olan çalışması değil işten eve geldiği zaman da gayet bakabilir
Çalışan kadın parasını verir harçlığını verir bakar
Ev hanimlari bence hep yanında olur ne bilim daha güzel bence
Tabıkı ev hanımı, çalışan kadını çocukları unutuyor bıle
Ev hanımı tabiki
Çalışan kadın hiç bir zmn ev hanımı kadar iyi bakamaz çocuğa..
Cocuk bakmayi bilen iyi bakar nice ev hanimi var cocuguyla ilgilenmeyen 😂😂
Çalışıp çocuğuna çok iyi bakan annede var, tüm hün evde oturup çocuğuna annelik yapamayanda var. Ben bu konuda nötrüm
Ev hanımı komşum cocugu olmasına rağmen internetten erkeklerle konuşuyordu tehlikeli.
Burdada var onlar
Bunun ikisiyle de alakası yok kadın çalışır ya da çalışmaz hiç fark etmeksizin çoçuğuna her şekil bakar bakar önemli nasıl olduğun değil nasıl yetiştirildiğin
İkiside bakar bence çoçuğunu herşey karşı öncelik getirdiği sürece her anne bakar
İkiside bakar anne annedir çalışanı çalısmayımı yok.
Bu kizcaagiz o tüpleri zor doldurur ya hayırlısı 😂
Ev hanımları daha iyi bakar. Bu yüzden kaynanama veya anneme batırmayı düşünüyorum
Önemli olan çalışıp çalışması değil annelik duygusunu gerçekten hissetmesi
Ben 😂😂valla el bebek gül bebek bakarım da bebek yok 😔anne olasım geldi
Kişilik meselesi iyi bir anne her koşulda çocuğuna bakar, düşünür.
Modern bilinçli anne ise ikisi de iyi bakabilir ama değilse berbat bakarlar.
Ev Hanımının Evde geçirdiği zaman daha çok olduğu için Ev hanımı diyorum
Daha iyi bakan ama böyle bir durumda var çalışan kadın çocuğuna vakit ayıramaz zor olabilir