Çalışan kadınlar mı yoksa ev hanımları mı çocuğa daha iyi bakar?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 660 cevap paylaştı.
+1 yılHer iki durum için de çocuk bakmak zorlayıcı olabilir. Yani çalışan kadın eve yorgun gelir, çocuğunu kreşten veya kime bıraktıysa oradan alıp eve getirir ve onunla ilgilenmeye başlar. Yemek yapıp ortalığı toplamak da cabası. Ev hanımları da gün boyu evde durmuyor tabi, alışveriş yapmak için bile olsa dışarı çıkılıyor. Aynı zamanda ev içerisinde dura dura her yer daha dağınık gelir, topladıkça dağılır ve bir kısır döngü halini alır.
Demem o ki; çalışan kadın da olsa ev hanımı da olsa çocuğa bakmanın iyisi kötüsü aranmamalı. Her durumda çocukların ihtiyacını "anne"ler karşılamak durumundadır, bunu sevgiyle, şefkatle, hiç itiraz etmeden yaparlar. Çünkü annelik görevleri yürekten gelir ;)50 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılEv hanımı tabikide. Hiç burda ev hanımları televizyon izliyor,çalışan kadın daha çok vakit geçiriyor çocuğuyla demeyin bana. Şunu kabul edin ki evde oturup gerçekten tüm vaktini harcayan anneler var, benim annem gibi. Ve çalışan kadınlar ne yaparlarsa yapsınlar o kadınları geçemeyecekler. Maalesef evde oturup çocuğuyla ilgilenmeyen de var. Benim çocukluğum sıkıntılı geçmiş çok.5 yaşında konuşmaya başlamak gibi, derdimi anlatamamak gibi. İçine kapanık bir çocukmuşum bide. İnsanlar göz kontağım yokmuş. Hafif otizmin bütün belirtileri vardı bende. Hafif otizmi atlatmak için gereken ilgiyi annem bana verdiği için bugün normal bir insanım. Benimle uğraştığı için. Bir çocuk düşünün. Motosiklet, pastahane, oyuncak dükkanı gördüm mü dalan. Ya elalemin motosikletine biniyormuşum bide inmiyormuşum, ya pastahaneye girip ekler alıyormuşum, ya da oyuncak dükkanına girip birşey aldırıyormuşum. Eğer istediğimi yapmazlarsa sokaklarda minübüslerde yerlere yatıyormuşum. Ve bu çocuk 5 yaşına kadar da konuşamadı. Sadece dediğini anlıyor derdini anlatamıyor. Hiç kimsenin istemeyeceği şu çocukluk profiliyle benim annem senelerce uğraşmış işte :D :D.Çalışan annem olsaydı bugün hala otistiktim. Atlatamazdım otistiği büyük bir ihtimalle. Normal bir çocuk konuşmaya 1-2 yaşında başlar,7 yaşında okula başlar.5-6 sene konuşmayı oturtturmak için vakti var. Ben 5 yaşımda başlamışım 7 yaşında okula gitmişim.2 senede o mesafeyi katetmişim. Güzel günlerdi ama.1. sınıfın yaz tatilinden itibaren her yaz tatilinde soru çözerdim annemle ders çalışırdık. Türkçede yaşıtlarımdan çok geri girdiğim 1. sınıfa çoğu kişiye fark atarak devam ettirdim türkçeyi
11 Yorumla
+1 yılŞimdi şöyle bir şey var..
Anne çocuğuna bakmayı bilmiyor ise ya da hevesli değilse 24 saat evde de dursa 3 saat çocuğu ile ilgilenip ise giden anne daha eftaldir...
Ama genelde çalışmayan anne daha ilgilidir... Yukarıdaki söylemim istisnai durumlar için olup kamuoyunu aydınlatmak içindir 😎😂😂00 Yorumla
+1 yılilgili anne her zaman çocuğa daha iyi bakar eğitir öğretir kılavuz olur. çalışıp çalışmaması önemli değildir. evde oturup bütün gününü telefonla televizyonla geçiren kadın nasıl iyi bir anne olabilir ki?
kaliteli zaman kavramı burada devreye giriyor işte00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
137
Cevap
115Cevap
Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bu kadının kişiliğiyle alakalı. Dayımın karısı ev hanımı dayım çalışıyor çocuklarla o ilgileniyor. Başka bir akrabamiz ise adliyede katip. Ki orda çalışanlar ne kadar sıkı bir disiplin olduğunu bilir. Çocuklarının üstü mis gibi. Ev mis gibi. Evde kefirini yapar. Yogurdunu yapar. Tatlıları eksik olmaz kendisi yapar. Yani çalışan veya çalışmayan değil gerçekten anne olan iyi bakar.
10 Yorumla
+1 yılÇalışan kadınların sadece baktığından söz edebiliriz, ilgilenmek kavramına gelirsek , çalışan kadınlar çocuklarıyla işin gücün ardından sinir stresle çoğu zaman onlara kendi istedikleri gibi ebevyn olmaktan çok uzak görüntü çizmektedirler. Çalışan bireylerin çocuklarına bakacak kişilerin daha eğitimli ve karakterli kişilerden seçilmesi önem arzetmektedir. Çalışmayan bir kadının bakıcılığında ise bir anne kendini yeterince geliştirmeli ve çocuğuna da gün içerisinde örnek olacak davranışlar sergilemelidir.
00 YorumlaTabii ki ev hanımı. Çalışan kadın ya annesine ya da kayınvalidesine, kreşe bırakıyor. Bu emek mi şimdi. Her şey para değil. Sen bir ağaç yetiştiriyorsun, iyi bakmazsan eğri büyür. Bak bugün 3 yaşındaki oğluma 20 e kadar saymasını bir kerede öğrettim, 5 e yakın sure öğrettim. Kibar konuşmasını, özür dilemesini öğrettim. O çocuk da öyle büyüyecek inşaallah.
20 Yorumla
+1 yılÇalışan kadınların çocukları anneanne babaanne ya da bakıcı yanında geçiyor.. Ev hanımları ise durum böyle değil anne her şart ve koşulda yanında.. Anne ile kurulması gereken bağ diğer bakan kişi ile kuruluyor bu da cocuk için büyük derece de yıkım.. Anne belli bir yaşa kadar çocuklarının başında durmalıdır.. Sonra bağ kuramamis kişiliği oturmamış şımarık çocuklar ile uğraşmak zor oluyor..
20 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılÇalışan anneler genel olarak çocuklarını dadılara ya da yakın bir akrabaya emanet eder, bazıları çok ilgilense bile bazıları ise iş yoğunluğu yüzünden ilgilenmesi zor olabilir ama ev hanımları çocuklarıyla 7/24 ilgilenir her vaktini onunla geçirir.
00 Yorumla
+1 yılHer anne çocuğuna çok iyi bakar. Ama ikisinin arasındaki farklar şu. Çalışan kadın ayaklarının üzerinde duran kadın maddi olarak çok desteği olur ve gelişimi boyunca iyi bir eğitim olanağı verebilir. Ev hanımı ise o da öyle ama çalışan kadın belli saatlerde çocuğu ile vakit geçirirken, ev hanımı her saniye ilgilenir ve sevgi gösterir. Doğal olarak daha sağlıklı bir geleceği olur. Sevgi ile büyüyen çocuk bir başkadır bence.
30 Yorumla
+1 yılEv hanımları çocuklarına daha çok zaman ayırır. Çocuğuyla ilgilenir ve her an yanında olur. Çalışan kadın ise dadı tutmak zorunda kalır ve çocuk annesinden mahrum yaşar. Bence çalışan kadın çocuk olduktan sonra bir müddet çalışmaya ara vermeli, çocuk belirli yaşa geldikten sonra iş hayatına tekrar dönmelidir.
10 Yorumla
+1 yılÇalışan kadın, ev hanımı demek yanlış geliyor bana o çocuğa ne verebiliyor o önemli çalıştığı halde çocuğuyla çok ilgilenen verimli vakit geçirende var ilgiyi sadece parasal olarak görende var, ev hanımı olup çocuğu kenara atıp sadece kendi için bir şeyler yapanda var ayrıca çocuğuyla ilgilenip ona bir şeyler katmaya çalışanda var
10 YorumlaBence; istisnalar olmakla birlikte; çalışan kadınlar daha iyi bakar diye düşünüyorum. Nedeni ise; çalışan kadınlar sürekli hayatın içinde oldukları ve kendilerini güncel tuttukları için daha bilgili ve bilinçli oluyorlar. Ev hanımları için böyle olmadığını düşünüyorum.
20 Yorumla
+1 yılÇalışan bayanlar ne kadar ilgili olsada sadece akşamları veya izin günleri yanında çocukla o saatlerde oynadığını varsayarsak günde en fazla 2 3 saat olur. Çocukla ilgili bir ev hanımı olan tüm gün çocuğu ile olduğu için seçeneğim sabırlı ve ilgili ev hanımı anneler
10 Yorumla
+1 yılŞimdi buraya çalışan kadınlar yazarsak evdekilere yanlış olur. Evdekiler iyi bakar dersek bu sefer de çalışan kadınlarımız niye biz bakamıyor muyuz? Derler haklı olarak... Her kadın çocuğuna mutlaka iyi bakar merak etme. Yanında olmasa bile çalışıyor olsa bile kalbi, yüreği onunla olur bir şekilde hisseder onu...
00 Yorumla
+1 yılÇalışan kadın ve ev hanımı diye ayıramazsınız. Evdeki kadın herkesten daha çok çalışıyor. Evin işi çocuk, hastalık vs. Derken biz paralaniyoruz. Çalışan iş yerinde rahat gündüz dinlenmeye vakit bol. Fiziksel olarak söylemiyorum önemli olan ruhen ve beynen dinlenmek. Maalesef ev hanımları bunu bir türlü yapamıyor. O yüzden bunun ayrımını yapmak bile çok yanlış.
05 Yorumla- +1 yıl
Çok küçümsemişsin çalışan kadınları ama çalışan kadın kendi ayakları üzerinde durabilen kadınlardır. Bir erkeğe ihtiyaç duymayan kadınlardır. Ev hanımları öğlen keyifle kalkarken iş kadınları sabahın 6'sında hazırlanıyor. Akşam eve geç geliyor. Ev hanımları isteklerinden değil tembelliğinden lise mezunu kalmışlar bir b*k bilmediklerinden ev hanımılar ama iş kadını en az 4 yıl okumuş kültürlü insandır. Kusura bakma ama ev hanımlarına saygım var fakat bir erkeğin parasına güvenen ve kocası olmasa sokakta sürünecek olan bir kadın ile kendi ayakları üzerinde durabilen bir kadını karşılaştırman çok komik
- +1 yıl
@dndlkddkdkdkd Kimseyi küçümsemiyorum. Çalışan kadının destekçisi vardır net. Benim destekçim yok. Ne anam ne babam kimsem yok kalkıp bir kez şikayet etmedim. Beynen ve ruhen dinlenmek önemli olan. Benim kaç defa sıyırmaya yakın olduğumu bilemezsiniz. Yaşamış gibi konuşmayın. Ben kocamin parasına güvenmiyorum zaten. 4 yıllık üniversite mezunuyum ve evlâdım küçücük. Ben başkasının dokunmasında bile huzursuz olurken nasıl bırakıp gideyim bebeğimi? Siz hepiniz çok biliyorsunuz çok.
- +1 yıl
@İcelimcicekolalim Tanıdıkların adına konuş . Ben o bahsettiğin insanlardan degilim. Ki bende dirsek çürüttüm ev hanimligini sadece okumamış insanlar yapmıyor baya komiksin. Evlâdım için ev hanımıyım çalışan kadin daha rahattır her zaman evdeki gibi stresli değildir. Dedim ya çok biliyorsunuz birtek siz okudunuz siz okul bitirdiniz. Birde mühendis bir kadına bunu söylemen baya garip.😃
- +1 yıl
İs yerindeki stresleri kim cekiyor. muhendis olmaniz beni alakadar etmiyor soru calisan ve ev hanimi diye sorulmus. iyi aksamlar.
- +1 yıl
@Icelimcicekolalim is yerindeki stresi iş yerinin kapısından çıkarken bırakırsın. Ertesi sabaha kadar rahat olursun. Ev hanımları nereden çıkarken bıraksın stresi derdi? Komiksiniz ya. Siz evlenmeyin böyle düşünüyorsanız. Öncelik iş değil her zaman ev ve ailedir. Hicbir şey bundan değerli olamaz. Allah sizede bir evlat versin anlayın ne demek istediğimi. Iyi akşamlar.
+1 yılElbette ev hanımları çocuğuna daha iyi bakar.
Çünkü zaman kazancı yüksek.
Bu demek değil ki, çalışan kadın çocuğa kötü bakar. Hayır, çalışan kadın da çocuğuna iyi bakar, fakat çalışmayan ev kadınına göre bir kaç tık daha fazla yıpranır, zaman zaman bu yıpranış enerjisini düşürebilir.
cut.00 YorumlaÇocuğun bilimsel olarak yanlış hatırlamıyorsam 2 yaşına kadar birine bağlı yaşaması gerekiyor. Ona yakın olması, onu tanıması. Bu da genelde anne oluyor. Zaten doğaya göre de anne olmalı. Şimdi düşünürsek; çalışan kadın sürekli çocuğun yanında olup onunla ilgilenemez, çocuk onu her aradığında yanında bulamaz ama ev hanımını bulur. Yani ev hanımı diyorum ben.
00 YorumlaEv hanımı. Çalışan kadının çocuğuna bakıcı veya akrabalar bakar. Çocuk sürekli annesini özler. Annesi anca işten gelince onu görür. Kadınların iş güç, kariyer, para sevdası yüzünden çocuklar yetim büyüyor.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEv hanımı daha çok bakar. Çalışan anneler illaki kreşe ya da anneanne babana neye bırakır. Ama bu demek değil ki daha kötü bir anne... Çocuklar orda da eğleniyorlar ve anneyi oluyorlar elbette ama birlikte geçirdikleri kaliteli zaman daha önemli bence.
17 Yorumla- +1 yıl
Annesin belli
Cevap sahibi+1 yıl@manisaliselo45 yoo değilim.
- +1 yıl
Çok bilgilisin ondan dedim
Cevap sahibi+1 yılÖzlüyor lar olacaktı o yukarıdaki yazida
- +1 yıl
Bende evlisin zannettim
Cevap sahibi+1 yıl@manisaliselo45 yeğenlerim var ablam tek başına büyüttüğü için ona çok etmeye calistim elimden geldiğince
- +1 yıl
Anladım bende 2 tane
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇalişan kadin olmamali. Kadinin gorevi yuvasini kurup duzene sokmaktir. Cevremde cok var oyle işte babaannesi ananesi falan bakiyor çocuk rezil hallerde bir orda bir burda bir ara tamam hani evde yiyecek ekmegin kalmadigi zaman dersinki bende işe gireyim ama yok kadinin evi var o var bu var hic bir ihtiyaci yok girmiş dunyanin taksidine odemek için çabaliyor. Maceraya gerek yok.
10 Yorumla
+1 yılKanka bence ilk olarak karakter meselesi bu tabiî ki ama çocuk belli bir yasa geldiyse çalışan anne daha iyi bakar. Çünkü çocuğun gerek eğitimi gerek refah seviyesi için maddiyatta en az yanında olmak kadar önemlidir
20 YorumlaEv hanimlarini bakar çalışan kadınlarin çocuklarını anneanne babaanne buyutur anne yanında olamamanın vicdan azabıyla çocuğun her istegini alır yapar hele bir de çocuk erkekse kabadayı gorgusuz bir şey olur çıkar en başta saygısız olur
10 Yorumla
+1 yılEv hanımı binevi bakıcılık yapar kendi çocuğuna iş kadını eve para getirir erkeğe ihtiyaç duymaz. Ben çalışan kadınlardan yanayım. Sırf babasının mirasından yararlansın diye bile çocuk yapan ortaokul mezunu ev hanımlarından sonra 👎🏻
10 YorumlaÖyle bir kriter yok bence.
Zira ev hanımı olup topluma bela yetiştiren nice anneler var.
Bir atasözü negüzel demiş
kadın var evlat yetiştirir oymağı devlet eder
kadın var it yetiştirir memlekete dert eder10 Yorumla
+1 yılMantıken ev hanımları fakat her ev hanımı da iyi bakar diye bir şey yok. Benim çevremde gördüğüm kadarıyla çalışan, yani okumuş bilgili anneler daha çok ilgileniyor bilinçli büyütüyor ama çok fazla zaman geçiremiyorlar.
10 Yorumla
+1 yılÇalışıp çalışmamakla ilgisi olan bir durum değil bu eğer çocuğuna ihtiyacı olan ilgiyiyi sevgiyi, şefkati, bakımı sağlayabiliyor doğru eğitimi verebiliyor bilinçli anne olabiliyorsa o kadın iyi annedir ve çocuğuna iyi bakar.
10 YorumlaSoru su sekilde, hangisi cocuga daha iyi bakar?
Mantiken calisan kadin cocugunun yaninda mesai saatleri icerisinde olamayacagindan ev hanimi olan anne cocuga daha iyi bakar👍20 Yorumla
+1 yılBakmak eğer yedirip icirip salmaksa ev hanimi ama eğer egitim vermekse calisan kadin yorumlarda ev hanımlarının sürekli yaninda oldugundan bahsetmisler arastirmalara gore önemli olan cok degil nitelikli zaman geçirmekmis cocukla.
10 YorumlaÇocuk bu kendi kendine büyür, çok üzerine düşmemek lazım. Ayrıca çalışan kadın daha iyi bakar en azından gelecegini garanti altına alır, çalışmayan kadın 5 6 yaşından sonra bakmıyor zaten.
20 YorumlaSaçma, ev hanımı olup evini bok götüren, k. cini devirip elinde telefonla oynayıp, çocukları saldım çayıra kadın dolu memleket. Boyle bir ayrım yapılamaz. Kadin isterse hem çalışır hem de çocuğuna gül gibi bakar, plânlı olduktan sonra.
42 Yorumla- +1 yıl
Çünkü hayat amaçları o 😂
+1 yılÇocuğuna değer veren anne iyi bakar çalışan ya da ev hanımı olması önemli değil
50 Yorumla
+1 yılKişisine göre değişir.
Kimi hem çalışır hemde anaçtır. Herşeyine koşturur.
Kimi de evde olduğu için nasılsa yanında diyerek umursamaz.
Diyorum ya kişinin anaçlığına hemde becerisine göre değişiyor.00 Yorumla
+1 yılEv hanımları daha iyi bakar 7 24 çocuğun başında durup her şeyini yapar ama çalışan bir kadın belirli saatlerde bakar. Hemde çocuğunun en önemli en guzel anları da kacirabilir. Ilerde çocuğum olduğu zaman da çalışmayı düşünmüyorum şahsen.
00 Yorumla
+1 yılCalisan kadinlar daha planli yani herseyi bir program uzerine yapiyorlar
Elbetre cocuga bebeklik doneminde fazla ilgilenemeseler bile sonraki donemlerde ozellikle egitim hayatinda daha organize sekilde yetistirebiliyorlar00 Yorumla
+1 yılBaktıkları süre içerisinde ikisi de yarışabilir elbet ama ev hanımı olan kadın çocukla daha çok vakit geçirebileceği için çocuğun duygusal gelişimi ve göreceği ilgi açısından bu daha verimli bir durum olabilir illa ki
00 Yorumla
+1 yılEv hanimi tabiki.
Ulan essek gibi calisicaksin, kazandigin parayida bakiciya vereceksin.
Beyne bak beyne.
Cocugun anasiz buyumeside bonus.11 YorumlaEv hanımı iyi bakar çalışan bir kadın çocuğa nasıl anne sevgisi verebilir ki? Kreste büyüyen Baska kadınların avucunda büyüyen çocuk başına buyruk olur
10 Yorumla
+1 yılBunun evde olmakla veya çalışmakla alakası yok ben çok gördüm akşama kadar evde olup da çocuğu başından atmak için eline telefon veren televizyonla oyalayan çocuk seviyesine geldiğinde akşama kadar çocuğu sokağa bırakanı genellemeyin böyle şeyleri.
10 Yorumla
+1 yılO kadına bağlı bir şey çalışması ya da evde oturması bunu değiştirmez bence annelik duygusu ile olan bir şey
20 Yorumla
+1 yılEv hanımı tabiki. Çocuk doğurup annaneye, babanneye, hiç olmadı bakıcıya baktırmak çok saçma geliyor bana. Maddi durumun yoksa, bakacak imkanın yoksa yapmayacan çocuk.
10 YorumlaÇalışan çalışmayan la alakası yok. anne var çalışır eve gelir çocuğuyla kaliteli vakit harcar. Kimide çalısmıyor çocuğa da bakmıyor sade doğrup anneyim diyor
00 Yorumla
+1 yılAyrım yapmaya çalışmayın ilgili anne her şekilde çocuğuna iyi bakar ona sefkatini gösterir çalışmak kadınlar için her zaman iyidir erkeğe bağlı kalmazlar sırf parası yok diye eşinden boşanamayan kadınlar var.
00 Yorumla
+1 yılÇalışması ya da ev hanımı olması önemli bir faktör değil, kişiye bağlı. Herkes doğurabilir ama herkes anne olamaz.
31 Yorumla- +1 yıl
@Profesör28 ben ne
+1 yılEv hanımları daha avantajlı tabiki bu konuda çünkü çalışan kadın eğer gün boyu iş yerindeyse hele bir de çalışma saatleri uzunsa o çocuğun eğitimi tek ona ait olmamış oluyor
10 Yorumla
+1 yılKendi annemden ve başka annelerden biliyor ev hanımı kadınlar daha iyi bakar çalışan kadın çok vakit ayıramıyor çocuklarına benim annemde çalıştığı için bana vakit ayıramazdi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence ev hanimi calisan yorgun geliyor ve cogu seye katlanamiyor. calismiyan anne evde olan anne kahvaldi birlikde yapiyorsunuz onunla konusup ilgileniyorsun ve corba yemek herseyini durt durtluk yaoiyorsun ama asoslasiyorsunuz
10 Yorumla
+1 yılev hanımı tabııkı.. calısan kadın ılk yurudugunu kacırır ılk konustugunu ıskalar.. ama bak bez molfix olur odaha muhım:))))
10 YorumlaNe ev hanımı ne de çalışan kadın?
Allah'a itaatkâr bir kul, bilinçli bir insan ve zeki bir kadın çocuk değil bir millet yetiştirir.10 Yorumla
+1 yılAslında bu sorunun cevabı ev hanımları gibi duruyor ama genele baktığımızda çalışan kadınların çocuklarının daha iyi "yetiştiğini" görüyoruz bence
10 YorumlaNe alaka çalışan ya da ev hanımı karekterine bağlı çocuğa olan tutumuna sabrına bağlı ev hanımıdır ama umursamıyordur aç bırakıyordur çalışandır sabaha kadar başın da bekler hiç uyumadan işe gider önemli olan vicdanı kalbidir.
10 Yorumlakardeşim erkekler ve yatakta iktidarsız işe gidip yatan erkekler çocuklara daha iyi bakar (!)
20 YorumlaÇalışan kadın çocuğuna vermesi gereken maneviyatı maddiyatla karsılar bu yüzden tabiki ev hanımı daha iyi bakar
10 Yorumla
+1 yılYeri geliyor çalışan kadınlar bazı sorumsuz ev hanımlarından daha iyi bakıyor. Hem işini hemde ailesini idare edebiliyor.
20 Yorumla
+1 yılBunun ev hanımlığı ya da çalışan kadınla alakası yok kim düzenli ve planlıysa o daha iyi bakar
20 YorumlaÇalışmayan kadın daha iyi bakar, çalışan kadının omuzlarında çok daha fazla yük vardır ve bütün vaktini çocuğa ayıramaz
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 515 cevap paylaştı.
+1 yılçalışan kadın sadece mesai saatlerinin dışında bakabiliyor, o da diğer ev işlerinden ne kadar süre kalabilirse :(
00 Yorumla Alakasız bir soru bu, çocuğuna iyi-kötü bakan kadınlar var fakat bunun çalışıp ya da ev hanımı olmakla bir ilgisi yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılIlgi gosteren anne daha iyi bakar.
Cok yakin bir akrabamiz ev hanimiydi yetistirdigi cocuklar ipsiz sapsiz oldu cikti. Kendi öz ablam hem calisti hem cocuklarina bakti, gayet de guzel yetistirdi. Onemli olan ilgiyi sevgiyi eksik etmemek.00 Yorumla
+1 yılSorunun sorulmasi ve cevaplanmazi için harcanan süre bile zaman kaybı. Tabi ki ev hanımı cok daha iyi bakar.
01 Yorumla- +1 yıl
Calisan kadinlarin cocuklarina bakip bakmadiklari muamma.5 dk ilgilenip, kreşe göndermek cebine 3-5 kuruş koyarak cocuk buyuttuklerini zanneden zavallılar var.
Bu şekilde genelleme yapmak doğru olmaz ama çalışan bir kadın çocuğuyla ne kadar ilgilenebilir orası göreceli.
00 Yorumla
+1 yılBebeklik surecinde tabii ki ev hanimi daha iyi bakacaktir ama calisan kadinlar da bir sure ara verebilir yani ayrim yapmamak lazim
00 YorumlaÇalışan kadın nasıl iyi bakabilirki ya yakınına bırakıyor ya da bakiciya yani kendi çalışıyor ev hamini kadar başında durup herşeyiyle ilgilenemez tabikide ev hanimi olanlar iyi bakar
20 YorumlaBana gore teyze, anane, babaanne bunlar onemli etken ev hanimi da olsa calissa da bunlar el atmadan olmuyor.
00 Yorumla- Devamını Gör (192)
Devamını Gör(237)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Çalışan kadınlar mı yoksa ev hanımları mı çocuğa daha iyi bakar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer