Ben çalışan bir insanım. Calışıp insanlara faydalı olmak da çok hoş birşey ama evlendikten sonra çalışmak istemem çünkü annem de ben küçükken çalıştı ve ben hep nefret ederdim evde olmamasindan hasta olduğum zaman yanımda olamamasindan yanımda olmadığı her andan. O yüzden anneler en azından çocuk okula başlayana kadar calismamali yani buna mecbur değilse...
Şahsi düşüncem bir kadının en güzel mesleği ev hanımı olması ,,, bu mesleği emek harcayan lar için bir eleştiri değil tabi ama zaten günümüz ülkesinde bu durum zor ne yazıkki
Kesinlikle çalışan kadın. Bir kere kendi ayakları üzerinde durabilir. İstediğini alır kendine eşine çocuğuna. Ama ev kadını öyle mi? Bütün gün ev işi yapar ama akşam kocasından duyacağı laf şudur “bütün gün evde yatıyorsun yapa yapa bu yemeği mi yaptın?”
Çalışan kadının özgüven vardır. Çalışan kadın koca eline bakmaz. Kendini sadece çocuk bakmak yemek yapmak temizlik yapmak için dünyaya gelmiş gibi hissetmez. Erkeğe karşı susmaz. Çünkü bilir ki ona muhtaç değildir.
(çalışanlar) Neler yapabileceklerinin farkında olarak öz saygı ve öz güven sahibi insanlar herzaman daha pozitif aktif ve mutlu olduğuna inanıyorum. Hele ki emeğinin karşılığını alıyorsa dünya yaşanılır hale geliyor
Ben bir ofise gittiğimde bile mutlu oluyorum. Ofisin, yaptığın iş her neredeyse bence bir pozitiflik ev ya da aile dışında farklı bir atmosferde olmak insanı güzel hissettiriyor. Çalışmak en güzeli. Çocuk ikinci planda olmalı bence
Her ikisini yaşadım ☺️ Aradaki farklar ve duruma göre güzellikler değiştiği için mutlu olmanız ne istediğinize ve neden evde olduğunuza bağlı.. ben çalışırken daha mutluyum. Fakat evde olma nedenim ÇOCUKLARIM olduğu içinde , yine mutluyum..
Çalışan kadın; Ayaklarının üzerinde durur, elinde kendi parası olur mutludur iş ortamı vardır insanlar ona saygı duyar çoğu zaman kendi kararlarını verir müdehale edilmez.. çalışan kadın çok mutludur 😊
Yine de evde çalışan ne maddi ne manevi bir geri dönüş almıyorken. Diğeri en azından maddi karşılık alıyor. Ve tabi ki o da evde ki çalışmasından bir kazanç sağlamıyor. Çünkü toplumunuz ev kadınlarımızın evde oturup çanak büyüttükleri düşünüyor. Halbuki onlar evin tüm yükü omuzlarında taşıyor ve ona rağmen “evdesin ben tüm gün çalışıyorum dışarda” itemlerine maruz kalıyor.
En İyi Cevaplar