
Anne - Oğul
Baba - Kız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Baba-ogul su an gozlemledigim. Zira bazen "Anne, sen dit" diye ortamdan iteleniyorum.😑
Ahahaha ciddi misin 😄
😄🤭
Hayaller Baba-kiz, gerçekler Anne-kız 😄
Aileye göre değişiyor ya mesela annemle daha iyi anlaşıyorum ben 😄
baba ve kız öyle gözlemliyorum
Cevap
5Cevap
Anne oğul olabilir oğlum olmadığı için fazla bilgim yok.
Ben bir kız olarak annemle daha iyi anlaşıyorum. Yani bence herkes için demiyorum ama çoğunluk kendi hemcinsiyle daha iyi anlaşır gibi geliyor bana.
Anne ve oğul kesinlikle babamla hiç arkadaş gibi değiliz kedi köpek gibiyiz
Ayrım yapılmamalı kızda erkekte anne babaya herşeyi anlatmalı
Anne ogul daha yakin kendimizden biliyorum kiz ister istemez babadan biraz cekiniyor
Sen konuşmadığın sürece hiiiiic birşey olmaz herşey bir cabba lazım
İkisi de. Bu aradaki ilişkinin yoğunluğuyla ve samimiyetiyle alakalı..
Nasıl bir aile olduğuna bağlı. Ebeveynlerden hangisi çocuğa daha çok ilgi gösteriyorsa o daha yakın olur.
Babam ve ben en iyi arkadaşız 🌷❤
Babaya selamlar 🙂
Aleykümselam 😊
Anne kız tabii ki anne kız her zaman farklıdır aynı duyguları Yaşar aynı şeyleri yaşar bu yüzden bir tane kedim var ikisi de benim öz evladım gibi 🐈😘
neden sürekli bir ayrım yapmak zorundayız ki
Anne ogul AMA o insan gore degisir
Ebeveyinlere göre değişir xldkf
Yani karakterine*
Anne-ogul ve anne-kiz
Anne-oğul daha iyi arkadaş olur.
Baba/ kız 😊
Bizde anne/oğul.
Baba kız
Anne oğul
Kesinlikle anne oğul
Tabiiki Baba-Kız.
Anne kız
Hicbiri
Anne kız. :D
Baba kız
Anne oğul
ikisi de.
Baba kız.
Aa çok yanlış.
Baba kiz
anne oğuldur
Anne kız.
Eşit
baba kız
Baba kız
Anne kız
anne kız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar