Sizce, Baba tarafı mı/ Anne tarafı mı size daha yakın geliyor? 🤔👪


Akrabalar kapatılsın, akrabalık evlilik yoluyla bulaşan tehlikeli bir hastalıktır. İlle de seçim yapacaksam anne tarafı diyorum, baba tarafı (bir kuzen hariç) komple Anadolu çomarı, Facebook'ta sabah akşam RTE övüp Akşener'e, Kılıçdaroğlu'na küfür ediyorlar, bi babamla halam çıkmış solcu, entelektüel.
Aslında yakın bulmuyorum ama illa bir taraf seçersek babam hariç baba tarafı. Geniş düşündüm. Halalar kuzenler ve daha genişi. Anne tarafında zaten bi üst kısım yok. Teyze dayı bitti
Hiçbir tarafı yakın bulmuyorum artık evlenince hanımın tarafını yakın bulurum 😀
Anne tarafı yakın gelir her zaman. Baba tarafını Allah uzak etsin.
Cevap
28Cevap
Anne tarafı
Anne. Ama genel olarak baktığımda iki taraf da samimiyetsiz. İstisnalar hariç. Genel olarak da sevmem. Kan bağım var diye zoraki konuşup iyi geçiniyorum işte.
Hiçbiri Canları cehenneme sayılı kişiler hariç hepsi hayatta başarısız olmamızı bekleyen varlıklarrr iştee gereksizlerr
yigenim inatla hala yerine teyze diyo benim baba tarafi oldugum gercegini kabullenemiyorlar
İki taraftan da akrabam yok denecek kadar az. Hayata bu konuda şanslı başlamış olabilirim.
İki tarafıda sevmiyor hepsi birbirinden beter
İki tarafda tanıdık bu yüzden kişisel davranışa göre mesafe belirliyorum
Baba tarafından amcamın üç kızı sadece. Diğerlerinin canı cehenneme
Bizim aile geniş ve her iki taraftan da iyi kötü var. Ama genelde baba tarafı.
Her iki taraftan birkaç kişi hariç, hiçbirini sevmiyorum
Hiçbiri ama anne tarafı sanki daha merhametli baba tarafından elimizden tutan yok.
Anne tarafını yakın buluyorum. Baba tarafıyla mahkemelik bile olduk cenazelerine bile gitmem.
Tam bunu sormak için görsel arıyordum bu çıktı karşıma
Baba tarafımı tercih ederim. Ne kadar fesatlık pislik varsa hepsi anne tarafımda. Annem bile baba tarafımı seçerdi…
birinci derecede kimseyi sevmiyorum. ikinci derece akrabalarımın hepsi pırlanta
Aslında mesafa olarak baba tarafı ama anne tarafını daha çok seviyorum çünkü uzaklar 😁
En iyi akraba ölü akrabadır.
Tavrımız nettir tarafsız takılırız 😎
Tarafsizim ben mumkun mertebe uzak dursunlar benden :)))
Baba tarafını..
Anne tarafıyla daha yakınız
2 taraftada kimse kalmadı gibi bir şey.
Anne tabikide
Baba tarafından nefret ediyorum
İkiside de eşit mesafedeyim
Yani uzağım
İki tarafın da canı cehenneme yavrum
Baba tarafını seven cindir
Iki tarafa da uzağım. :)
Anne tarafımı daha çok seviyorum Medeni insanlar.
Anne tarafı. Baba tarafının mk
İki tarafıda yakın bulmuyorum
Benim icin fark etmiyor iki taraflada epey iyiyim
Öteki taraf daha yakın geliyor
Anne tarafı biraz daha yakın
Valla şahsen hepsinin hamina
İkisini de yakın bulmuyorum. Sevmiyorum antipatik geliyorlar bana
Anne
Anne tarafı
Anne tarafım
Baba tarafı slxmelmf
Tabi ki anne tarafı
Baba
Baba
Anne tarafini.
anne tarafı
ikisi de cop
Hiç biri
Hiç biri
Anne tarafı teyze tarafi 😅
Anne tarafi
Baba tarafı.
Anne tarafı
Anne tarafı
Anne tarafını sevmiyorum
Bana yakın olanı
Baba tarafımı 🤗
Hicbiri
Hiçbirini
İki tarafı da değil.
Allah tarafi
Anne tarafı
Anne tabii ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?