Akrabalık ilişkiler nasıl KS canlar?
Anne
Baba
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Akrabalık ilişkiler nasıl KS canlar?
iki tarafa da uzağım iki tarafı da sevmem
Sağlık olsun iyi hayırlı dostlar çıksın inşşş
Amin amin her iki tarafında canı cehenneme
Amin hayırsızlara kış kış diyoruz
ANNE TARAFI DAHA SICAK
Cevap
6Cevap
hiç birine.
Sağlık olsun knk hayırlı dostların olsun inşallah
Teşekkür ederim knk senin de inşallah
Aminn inş sen saol
Anne tarafına daha yakınım baba tarafından fazla gördüğümüz yok hala amca dışında
Aynı ben dkdkc hayırlı insanlarla görüşmek makul knk
Bizimkilerle ( anne baba faktörü) bile yakın değilim kaldı ki akraba
Senden değerlisi yok sen kendin için yaşayacaksın güçlü bir insan olucağana eminim tam knk
<3
🤍
Anne tarafı ama istemiyorum ben baba tarafıyla yakın olmak isterdim
Anne tarafına daha yakınım.
Mükemmmel
Baba tarafimi çok seviyorum gerçekten çok iyiler 🌸
Anne tarafımda iyi ama bir kaç pürüz var sadece
Ya valla iki tarafta da nefret edilesi insanlar var
Bizde öyle ayrım yok iki tarafla da aram iyi
Harikaa
Baba tarafımı severim
Harikaa
İkisiyle de yakın değilim
Ne kadar güzel
İkisininde kirpit suyu😅
Shdjdj aynen öylee bütün akrabalar ayaklarını denk alsınn jdnd
baba tarafıyla görüşmüyorum bile
Keşke bende de öyle bir imkan olsaydı keşkee
iki tarafa da yakın değilim
Sağlık olsun knk
Her ikisi
Mükemmell
Baba
Ne güzel
Baba tarafı
Ne güzel
Ben anne tarafcısıyım diğer taraf beni cehenneme sokar knk Allah var ki çok şükür babam onlara çekmemiş geleneği bozmuş benim babam
Hiç biri
Sağlık olsun be knk
Ona rağmen sık görürüz ziyaret de ederiz
Zor bir durum bu insanın psikolojisi bozulur
İstemediğin kişilerle görüşmek
Evet yıllardır bu duruma maruz kaldım evlendim uzak gittim koca bok gibiydi döndüm baba evine yine onlarla aynı kefeye düştüm nasıl kaderim var anlamıyorum 😫
Herkesin bir sınanması var işte hayırlı doğru kişiyi bulursun inş knk
Sağol sende inşallah
İnş aminn sende sağolasın
Baba tarafı
Harika
İkisinede uzak
Benden uzak Allah a yakın
Allah yardımcınız olsun knk huzurlu günleriniz artsın inş mı desek
Aminn
Anneciyim
Bendee harikaa
Artik hiçbirine
Canın sağ olsun knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar