Akrabanın uzakta olanı makbul...

Anne tarafı
Baba tarafı
İkisi de benden uzak olsun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Akrabanın uzakta olanı makbul...

Hiç biri değil ailem ile anlaşamıyorum hatta aile bile demem onlara şu an için kendimle anlaşıyorum bir gün de zaten tek yaşamayı hedefliyorum birde gün evlenirsem eşim ve eşimin ailesi benim ailem olacak sadece.. ve kendi ailem olur akrabalar ile de aram yok
Ulan ben 15 yaşıma kadar kuzenımı amcam sandım o derece akrabalık bağım yok baba tarafına karşı. Hoş kuzenımı de tanımıyordum ki amcam olmadıpını bilim
Hoş geldin Musti Bey 😃😃
Tabiki de ikisi de değil, büyücü halalara ve yengelere son 🧙🏾♀️
Hoşbuldum Centirwomen hanım 😌
ben herkesle anlaşıyorum :D
Kalbi temiz mimin insan 🥳
En azından anlaşıyormuş gibi yapıyorum 😃 ne var bunda yani
Teşekkür ederim 🥳
Cevap
14Cevap
Herkesle anlaşırım problemim yok kimseyle. Yine de fazla samimiyete gerek yok. 😃
Selamlar,
Bizler de durum tam tersi şekilde seyrediyor. Anne tarafımla alakamız yoktur, baba tarafıyla cuppa cuppa yani.
Selam ve dua ile.
Yazım hatasının saçmalığını da kimse uyarmamış... Bizlerde*
İki tarafla da hiç anlaşamam ama baba tarafıyla asla anlaşamıyorum kafamız hiç uyuşmuyor. Böyle olduğu halde ben kaçtıkça üstüme üstüme geliyorlar yüzsüzler
anne tarafı cidden bizi düşünen taraf ama şöyle bir sorunları var her şeye çok karışıyorlar çok abartıyorlar ve kısıtlıyorlar baba tarafı da umursamaz falan ama tabikide anne tarafı
Baba tarafı. Anne tarafım genelde herkesin ne yaptığına karışan tiplerdir ama amcalarım, halalarım daha kafa dengidir
Geçen günlerde anne tarafından bir erkek, bana tarafından sevdiği kızla evlendi. Biz, düğün salonunda ortaya masa kurup oturduk 😄
İkisiyle de iyi anlaşıyorum sağolsunlar severler :) ama bazen bazıları cidden çekilmiyorlar🤦🏼♀️ bugün zaten sabrımın sonundayım🙄.
Yalan söylemeyeceğim. İki tarafıda sevmiyorum, umrumda değiller haha
Menfaatler birlestiginde anlaşıyoz her türlü 😂
İki tarafla da mesafe koyuyorum, yoksa tepeme çıkarlar
Anneyle daha çok anlaşır baba tarafını daha çok severim
anne tarafı daha iyi baba tarafından kimseyle görüşmüyorum
Baba tarafında bir halam hariç gerisi yok gibi. Ama anne tarafım öyle değil
İkiside değil kendi kurduğum ailemle daha iyi anlaşıyorum
Ben çoğu kişinin aksine baba tarafını daha çok seviyorum.
ikisini de severim baba tarafı orsp* anne tarafı yobaz
Nispeten anne tarafı bazen baba tarafı değişiyor ya😂
Baba tarafı daha iyi. Anne tarafından nefret ederim
Baba tarafı anne tarafı cahil köylü pis insanlar zihinleride köyde kalmış ya yobazları
Her iki taraf ile çok iyi anlaşıyorum..
Ben tek siz hepiniz modunun konforu gibisi yok😎
İkisi ile de anlaşamıyorum. Anne ile hiç...
İkiside değil destek oldukları yok lafta varlar
Anne tarafını daha çok seviyorum.
İki tarafta değil benden uzak olsun.😄
Anne tarafını daha çok severim
Akbaba olarak görüyorum onları
Anne tarafı daha iyi benim için
Her iki tarafla da iyi anlaşırım
Anne tarafim ♥️
Anne..❤
İki tarafla da görüşmüyorum
Ne kadar az, ne kadar uzak, en iyi akraba odur
İkisinden de uzağım sorunum olmuyor...
Ikiaide uzak olsun
Ben baba tarafımla daha iyiyim
Baba tarafım düğünüme bile gelmesin o derece 😂
Baba tarafımla daha iyi anlaşıyorum.
Canım babam ve onun tarafı
Ben baba tarafını sevmem pek mafya var içlerin de.
Baba tarafı
Kimse
Anlaşamıyoruz
İkisiyle de değil
Aslında hepsiyleyde iyiyim
Anne tarafı
İki tarafta.
Hiçbirinde değil maalesef sjajsj
Baba tarafı 😅
Anne tarafı ne varsa orada var
Baba tarafı
Anne tarafı
İki tarafta benden uzak Allah'a yakın
Baba tarafı
baba tarafı
Baba
Baba
Anne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?