Doğacak ilk bebeğinizin ismini eşinizin anne ve babası koymak istese, sizin için sorun olur mu? Bu duruma müdahale eder misiniz?

Benim ilk çocuğumun ismini eşimin ailesi koydu mesela, saygısızlık olmasın diye bir şey diyemedik ikimizde.. İsmi çok güzel aslında ama, yinede insan kendi bebeğine kendi isim koymak istiyor..🙁
Doğacak ilk bebeğinizin ismini eşinizin anne ve babası koymak istese, sizin için sorun olur mu? Bu duruma müdahale eder misiniz?
Bu gibi durumlarda sizin tepkiniz nasıl olur çok merak ediyorum.. Olumlu mu, olumsuz mu?
Doğacak ilk bebeğinizin ismini eşinizin anne ve babası koymak istese, sizin için sorun olur mu? Bu duruma müdahale eder misiniz?
Cevapla