Benim ilk çocuğumun ismini eşimin ailesi koydu mesela, saygısızlık olmasın diye bir şey diyemedik ikimizde.. İsmi çok güzel aslında ama, yinede insan kendi bebeğine kendi isim koymak istiyor..🙁Bu gibi durumlarda sizin tepkiniz nasıl olur çok merak ediyorum.. Olumlu mu, olumsuz mu?
Doğacak ilk bebeğinizin ismini eşinizin anne ve babası koymak istese, sizin için sorun olur mu? Bu duruma müdahale eder misiniz?
Benim ilk bebegime babasi koydu ismini.. Kayinvalide ve kayinpeder yok ama gorumce bebegime dedesinin adini koymamizi soyledi esim de ne munasebet isteyen kendi cocuguna kendi isim koysun ben kendi istedigimi koyarim dedi ablasina ve olay kapandi ikincinin ismini de ben koydum😊😊
Ailelerin bu tür olaylara karışmasına ayar oluyorum. Onların cocugu olmuş zaten zamanında istedikleri ismi koysalarmış. 9 ay karnında taşıyan anne ve eşiyle birlikte o cocugun ebeveyni olacak olan baba bu kararı vermeli. Geri kalan herkes çenesini kapamayı bilsin.
Benim kaynanamda cok isim soyledi begenmedim dedim esim sen ver ismini kızımıza dedi dedim bozuldu ama umrumda değil benim çocuğum sonucta ben taşıdım 9 ay boyunca ben dogurdum her boka burunlarını sokmasinlar sende neden müsade ettin anlamadım
Koyacağım isim hakkında ailemin fikirlerini sordum güzel dediler koyduk eşimin ailesi karışmadı ama onların karar vermesini istemem beğenmediysem koyamazlar
Sonuçta ömür boyu taşıyacak o ismi. Eşimle çocuğumuza istediğimiz isimle seslenemeyeceksek ne anlamı olur ki. Buna izin vermem açıkçası kimse kusuruna bakmasın
Asla izin vermem. Bebeğin ismini eşimle ben ortak koyabiliriz ama aileler asla bu konuda söz sahibi olamaz. Fikir belirtebilirler elbette ama dikkate alacağımı sanmıyorum.
aileleri anlıyorum aslında ama bence anlayışlı olup size bırakılması daha doğru bir tercih ilk kez anne baba oluyorsun ama çocuk üstünde isim koyma hakkına bile sahip olamıyorsun.
Heh onada karissinlar ! Ne saçmalık ya çocuğu siz yapıyorsunuz, 9 ay sen tüm zorluklarına katlaniyorsun onlar hazıra konacak bırak da ismini ben koyayım derim valla kimse de karisamaz
Şahsen istemezdim güzel bir şekilde anlatıp istemedigimi kırmamaya özen göstererek söylerdim şu an evli değilim evlenince çocuğum için hoşuma giden bir isim var aklımda
abidik gubidik bir isim bulmazlarsa sıkıntı olmaz.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
1- Çocuk doğurmam 2- Evleneceğimi asla düşünmüyorum eğer evlenirsem de anlaşmalı çünkü ben nafaka kölesi değilim 3- öyle biriyle beraber olmam olursam ayrılırım
Tatlı dille izah etmeye çalışırım isim koymalarını pek istemem açıkçası ne kendi anne babamın ne de eşimin anne babası... Ben ve eşim ortak karar alırız. =))
Maşallah gerçekten yani güzel bişey böyle iyi niyet adına kabul eden. Annem benim Annem fikir vermek istedi, ve benim sözüm bu konuyu herkes kendi evladında yaşadı şimdik sıra bizde dedim 😊
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Doğacak ilk bebeğinizin ismini eşinizin anne ve babası koymak istese, sizin için sorun olur mu? Bu duruma müdahale eder misiniz?
En İyi Cevaplar