Yeni doğan bebeğinize büyüklerinizin istediği ismi mi koyarsınız yoksa eşinizle birlikte karar verdiğiniz ismi mi?

Çoğu zaman bu durum tartışma konusu haline dönüşebiliyo eşler arasında. Büyüklerin de rolü oldukça fazla. Bende kırmak istemem onları ama onlarda bazen çok anlayışsız olabiliyolar. Ebeveynler sevinçle bebeklerine isim koyacakları yerde, eşlerin birlikte karar vermediği ismi koyduklarında ne yazıkki bir ömür mutsuzlukla hatırlanan bir anı olarak kalıyor.


Peki siz bebeğinize büyüklerinizin uygun gördüğü ismi mi koydunuz/koyarsınız? Yoksa eşinizle birlikte karar verdiğiniz ismi mi?
Yeni doğan bebeğinize büyüklerinizin istediği ismi mi koyarsınız yoksa eşinizle birlikte karar verdiğiniz ismi mi?
Yeni doğan bebeğinize büyüklerinizin istediği ismi mi koyarsınız yoksa eşinizle birlikte karar verdiğiniz ismi mi?
Cevapla